TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 SPre-M, banner deg for å høre på skrike opera og Sputnik, de jeg eneste ikke liker. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for å reklamere for musikk som han sjøl ikke kan fordra.😜😜 Endret 22. oktober 2020 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 CC; banner dere for å kalle meg for @SprengeMobil. UwU Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for at du må lære deg å være tålmodig vi to fikser det når vi banner feil.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 banner gubben min bare min min min hører dere han er bare min.....Let there be sound There was sound Let there be light There was light Let there be drums There was drums Let there be guitar There was guitar Oh, Let there be rock Spoiler In the beginning Back in nineteen fifty-five Man didn't know about a rock 'n' roll show And all that jive The white man had the smoltz The black man had the blues No one knew what they was gonna do But Tchaikovsky had the news He said Let there be sound There was sound Let there be light There was light Let there be drums There was drums Let there be guitar There was guitar Oh, Let there be rock And it came to pass That rock 'n' roll was born All across the land every rockin' band Was blowing up a storm And the guitar man got famous The businessman got rich And in every bar there was a super star With a seven year itch There were fifteen million fingers Learning how to play And you could hear the fingers picking And this is what they had to say Let there be light Sound Drums Guitar Let there be rock One night in a club called "The Shaking Hand" There was a ninety-two decibel rocking band And the music was good and the music was loud And the singer turned and he said to the crowd - Let there be rock Spoiler 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 CC; banner dere for å være lys våken, siden dere legger merke til det. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi Nattevakttvillingene må være lys våkne i de små nattetimer vi.😜😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 SprengeMobil skrev (18 minutter siden): Banner Ciaran og Ciara for å like at jeg har veldig god musikksmak, i tillegg til store musikkunnskaper. banner sm nå må du slutte å skryte av deg selv skryt av @Ciaran og Ciara spreng-tergus-jeff 😜😜😜😜😜😜😜😜😜 din skryte pave 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Banner Halo for å kalle SprengeMobil for en Skrytepave.😜😜 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 CC, banner dere for gikk slangen @SprengeMobil 🐍for å sove nå? 😲🥺🥺 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å gjette på at SprengeMobil sover nå.😴😴 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for jeg skriver i søvne. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 CC, banner dere for at @SprengeMobil er kjedelig. Ligger å sove når vi er våken. 🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi Nattevakttvillingene holder koken i to timer til. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Banner 2c for å ikke påpeke hopping i tråden. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Banner Appelsinselger fordi at litt trådhopping må vi regne med av og til.😊😊 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for det hørtes ut som et hoppe-tau Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Banner Appelsinselger for at Hoppetautvillingene er enige med deg der. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2020 Fru App, banner deg for å være stuptrøtt nå. Jeg og Universal Tvillingene CC, er langt i fra stuptrøtte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå