The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Glimti fordi jeg ikke har feil, Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner The Barnacle fordi jod, det har du. Du forstår det bare ikke selv. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Glitmi for, for en gangs skyld må jeg faktisk si meg enig med han. Fotball er Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner DevilFish fordi jeg lurte på når det skulle bli liv her igjen. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Glimti fordi jeg protesterte, men jeg så nå at tråden dør ut uten meg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner The Barnacle for å ta sin del av ryggraden i tråden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Glimti fordi det er herlig at Barna også liker fotball. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Latias fordi hva er egentlig interessangt med en haug med folk som løper rundt på en gresslette og sparker til en ball? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Latias fordi selvfølgelig, erjo verdens beste sport Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Barna fordi enig. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner The Barnacle fordi samme spørsmålet stilles til deg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Glimti for å tro dette er et avhørsrom. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Latias for å ikke svare. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Glimt fordi spørsmålet ikke trenger et svar Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner The Barnacle for å ikke kunne svare for seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Glimti for å leke purk. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Banner Latias fordi fotball er en fantastisk sport hvor det skjer noe hele tiden, den er spennende og gøy. Både å spille og se på selve sporten Alt du trenger for å spille er en ball og plutselig kan unger fra hele nabolaget komme sammen og kose seg for en liten halvtime. Øyeblikket da jeg reddet en straffe er en av de som jeg alltid kommer til å huske. Hvilken sport kan måle seg med dette? Cricket? Endret 3. januar 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Barna fordi cricket duger det også. 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Banner Latias for hvorfor kan dere ikke gi en ball til hver, så slipper de å krangle om den ene? høhø.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Banner DjevelFisk fordi hvorfor ikke stenge tråden? Da slipper vi å banne hverandre... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå