MR SPEED Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 SprengeMobil skrev (17 minutter siden): Banner Sycamore for å gi meg ryktepoeng i form av en lyspære. Banner sm Kom igjen alle sammen En-to-en-to En, to, klokka tre, klokka fire Fem, seks, klokka sju, klokka åtte Ni, ti, klokka elleve, klokka tolv Vi kommer til å rocke døgnet rundt i kveld,,,,Ta på deg glade filler og bli med meg hon Vi kommer til å rocke døgnet rundt i kveld Rock, rock, rock alle Rull, rull, rull alle Rock, rock, rock alle Rull, rull, rull alle Rock, rock, rock alle Rockin 'med ??? Våkn opp, lille Suzie, våkne Vi har begge sovet godt 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Halo for å skrive teksten til en sang. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å ikke lage teksten din til en sang. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Sycamore for å påvirke meg til å lage min tekst til en sang. Og her er låta: Denne låta er såpass bra Men jeg har dessverre glemt teksten 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Og jeg banner alle tullekoppene fra denne tråden! 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) Banner WeirdFace for å banne feil. Man skal banne brukeren over seg for noe h*n skriver. Som f.eks: Banner SprengeMobil for å ha tatt seg en tur på do. ✔ Banner SprengeMobil fordi jeg svetter så fælt. ✘ Endret 16. oktober 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 WeirdFace skrev (7 minutter siden): Og jeg banner alle tullekoppene fra denne tråden! banner @WeirdFace yeah good music Too many slaves in this world Die by torture and pain Too many people do not see They're killing themselves, going insane Too many people do not know Bondage is over the human race They believe slaves always lose And this fear keeps them down Watch the damned (God bless ya) They're gonna break their chains (hey) No, you can't stop them (God bless ya) They're coming to get you And then you'll get your Balls to the wall, man Balls to the wall You'll get your balls to the wall, man Balls to the wall, balls to the wall You may screw their brains You may sacrifice them, too You may mortify their flesh You may rape them all One day the tortured will stand up And revolt against the evil They'll make you drink your blood And tear yourself to pieces You better watch the damned (God bless ya) They're gonna break their chains (hey) No, you can't stop them (God bless ya) They're coming to get you And then you'll get your Balls to the wall, man Balls to the wall You'll get your balls to the wall, man Balls to the wall, balls to the wall Come on man, let's stand up all over the world Let's plug a bomb in everyone's ass If they don't keep us alive, we're gonna fight for the rights Build a wall with the bodies of the dead, and you're saved Make the world scared, come on, show me the sign of victory Sign of victory, sign of victory You better watch the damned (God bless ya) They're gonna break their chains (hey) No, you can't stop them (God bless ya) They're coming to get you And then you'll get your Balls to the wall, man Balls to the wall You'll get your balls to the wall, man Balls to the wall You'll get your balls to the wall, man Balls to the wall You'll get your balls to the wall, man Balls to the wall You'll get your balls to the wall, man 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Halo: Combat Evolved for å klippe og lime. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Scar, banner deg for nå savner jeg ho @Appelsinselger her i bannetråden. En koselig kvinne det der. 😔 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Sycamore for å savne Appelsinselger selv om hun ennå er på forumet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): Scar, banner deg for nå savner jeg ho @Appelsinselger her i bannetråden. En koselig kvinne det der. 😔 banner @TheDarkSycamore - SCM savner @Appelsinselger savner @Appelsinselger❤️❤️❤️❤️❤️ Endret 16. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved 3 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Halo for å savne @Tricell, som jeg så bannet tidligere her for lenge siden, da jeg ikke var medlem her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Blä for å snakke om en bruker jeg aldri har hørt om. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å ikke kjenne til @Tricell, som jeg heller ikke har hørt om. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Sycamore for å ikke ha hørt om Tricell heller. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ha hørt om Tricell. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner SM for å aldri ha hørt om @Tricell. Han har skrevet her tidligere: Tricell skrev (På 1.12.2010 den 12.44): Banner Nesa_til_Nuffene for at du ikke klarte å opprette ny tråd i tide. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 @Blåbanan: Mecum in aeternum, banner deg for nå har jeg gitt deg rollen Gira på Discord samfunnet mitt. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Sycamore for å tagge Blä. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å ikke vil tagge meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå