TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2020 Universal Tvillingene CC, banner dere for å si videre til Spre-M å ta feil, jeg postet et en PM til App. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to sier at vi alle har mottatt en PM til tider her.😊😊 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner 2c for jeg fikk reparert bilde mitt pga. SCM 😢 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Appelsinselger fordi at det er bra at du fikk reparert bildet ditt.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Universal Tvillingene CC, banner dere for å snakke om Fru App sinn bilde reparasjonen. Diskusjon.no har begrenset bilde størrelse. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å snakke om Diskusjon.no. Sin begrensa bildestørrelse. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Ciaran ig Ciara for det er et bilde til som må repareres. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Fru App, banner deg for å snakke om reparasjon når bildet ditt faktisk fungerer nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 banner gubben min si til søta ho er den søteste å peneste jenta da jeg ser på det bilde synes jeg det❤️ ❤️@Appelsinselger ❤️ 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Halo for å gjøre meg litt glad ❤️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) Fru App, banner deg for å ha blidt litt bedre i humør. Som er positivt. 😃 Endret 16. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Sycamore for å motta ett ryktepoeng i form av like. @Appelsinselger, bildet ditt ble reparert pga meg, ikke SCM, som du sa. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) banner sm for skrytte nå i dag tidlig bra fant vennen i gmail den lå heltoperst der Endret 16. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) Appelsinselger skrev (6 timer siden): Banner Halo for å gjøre meg litt glad ❤️ banner søta den søteste jenta Noen ganger i livet finner man amuletter som bringer lykke og glede skulle gjerne hengt deg rundt halsen men det går jo ikke... Så jeg bærer deg i hjertet istedet. ❤️❤️@Appelsinselger❤️❤️ Endret 16. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Halo for å dobbelposte. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Banner Halo for å dobbelposte. bannefri kommentar sorry sm måtte det se etter ❤️ så skjønner du det sorry sorry Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Halo: Combat Evolved skrev (4 minutter siden): bannefri kommentar sorry sm måtte det se etter ❤️ så skjønner du det sorry sorry Banner Halo for å skrive en "bannefri kommentar" som ble introdusert av daværende Mr supergomp. Jeg bruker heller å legge til noe ekstra under banningen fremfor å dobbelposte, det syns jeg og N-4K0 heller er bedre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å fortelle om ting som han syns er bedre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ha fullstendig rett igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå