Gjest Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner SM for det var det første jeg kom på. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner Appelsinselger for å starte en ny side. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner SM for å like Billie Eilish 👍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner Appelsinselger for å ha helt rett Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner @Appelsinselger, for nå går jeg en vekkerrunde. @Scarvo, dropp obben, denne tråden er mye viktigere. @After Dark, du har enda ikke gjort comback i Bannetråden! Ikke noe press. @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, prøv å banne uten å hæppe og skætte så mye. @SprengeMobil, nå skal vi starte rettsaken din, sammen med @N-4K0, din advokat, @Scarvo, @Halo: Combat Evolveds advokat, og @Blåbanan: Mecum in aeternum (meg selv) som dommer. Halo er den fornærmede her i rettsaken, og SM er den tiltalte. Retten vil presentere hovedmedlemmene i retsaken, og vi vil foreta en evidens-forklaring, der vi presenterer evidens som kan ha betydning for rettsaken. @SprengeMobil, du er tiltalt for å ha vært sjefete her i Bannetråden. @Halo: Combat Evolved er den fornærmede her i rettsaken. Halos representant er @Scarvo, mens @N-4K0er SM-s representant. Disse medlemmene må representeres umiddelbart. Kom frem! @Appelsinselger, @Ciaran og Ciara,og @TheDarkSycamore - SCM, er påtalemyndigheten. Deres oppgave er å granske evidens som kommer til syne. Jeg avslutter dette innlegget med å tagge @CY0N43HH. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum Spoiler BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum BANNER BLÅ NÅ FÅR DU MANGE SURE PÅ MIN TUR @Blåbanan: Mecum in aeternum 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner Halo for å mase på Blä, slik at han blir helt blä Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 BANNER SM DU ER HELT RØD EXE PÅ SINNE SE HER JEG ER IKKE SINT ER 3 TIL DA BLIR DU POTESUR 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner Halo for å påstå at jeg er rød på sinne. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 BANNER SM DA VI TERGER DEG ALLE NMAN HVIS ALLE HER I BANNE TRÅDEN SOM ERTER DEG FÅR LÅNE DET HUNDE BILDE DA BLIR DET SINT VELDIG SINT POTE SUR GRINETE SÅ JEVLIG HUSKER SIST GANG DEVEN DU VAR SINT DA PÅ MEG MEN TENKER DET ER BEST UTEN DET HUNDE RISIKER HJERTE ATAKK PÅ DEG DA 6 SOM SKAL TERGE DEG PÅ EN DAG HER ALLE BRUKER HUNDE BILDE PÅ DEG NEI GLEMM DET JEG VET HVOR DET ER MEN SIER IKKE HVOR 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner Halo for å ville ta frem hundebildet igjen. Jeg vet også hvor det er, men jeg sier ikke det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Spre-M, banner deg for nå er tornerose våken. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Spre-M, banner deg for nå er tornerose våken. banner gubben min bare min tornerose sove i 100 år welcomen ds Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å tro at jeg er langt over 100 år gammel. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner Sycamore for å ikke sove i 100 år Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner sm for ikke sove i 100 år men syv sover han er. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner Halo for å heller ikke sove i 100 år Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 banner sm han syv sover mobilen n97 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner Halo for å påstå at jeg har en Nokia N97. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å nekte på at han har en Nokia N97. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå