After Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi jeg skal ha kylling og det høres mye bedre ut. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Glimti for Skål! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Banner Glimti fordi jeg elsker kylling! Høres fantastisk godt ut! Semulegrynspudding høres kanskje ikke så godt ut, men er omtrent like godt ut som kylling! EDIT: Banner Nesa fordi skål. Jeg drikker eplejuice (en god en). Endret 3. desember 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Nesa_til_Nuffene fordi vi alt har utbrunget en skål, men gjerne kan ta en til. SKÅL! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Glimti for det er bra! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Nesa fordi ikke drikk for mye da! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene for å ba lave binnestreker i nicket. Banner StianAarskaug (S10QaN) for å ha blitt snik akkurat som Nesa_til_Nuffene. Endret 3. desember 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Glimti for at jeg er jo en søt snik Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Banner Glimti fordi er det sant at det kan bli 3. verdenskrig? Noen som påstod det. EDIT: Banner Nesa for å komme i mellom. Endret 3. desember 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Stian for alt er vel relativt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi jeg har mer tro på ny, kald krig! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Glimti fordi hvem blir involvert? Norge vil vel være nøytral, men de er jo medlem i NATO (er det det, det heter?) så de må vel hjelpe de som de er medlem med? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Stian for at får da håpe det ikke skjer med noen synd med krig mange uskyldige som dør i tillegg.. Kanskje feil tanke men. Synd på di som hater så sterkt skjønner ikke åssen di klarer og leve sånn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi vi sikkert vil stå med Vesten igjen! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Glimti fordi jeg lurer på hvor fæle kriger det kan bli i fremtiden. Med all den nye teknologien, det er så enkelt! Føler meg ikke trygg når diverse land sitter på kjempebomber. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi du burde begynne å bli aktiv i Politikk og samfunn! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Glimti for at det er helg Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg har ikke noe annet å finne på :\ Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Quote fordi det fortsatt er fredag! Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Banner Nesa, fordi det er ikke lenge til mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå