Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å påpeke at vi to skriver fordi. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM for å påpeke ting The Legendaric Twins gjør. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å påpeke min påpeking igjen. Banner Blä for å kalle Ciaran og Ciara for The Legendary Twins. Endret 14. oktober 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM for de er de eneste tvillingene på forumet, så vitt jeg vet, så de er legendariske. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Blä for å ha helt rett i at de er de eneste tvillingene på Lekeplassen som én bruker. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å gi Blåbanan rett. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å smile og juble over det. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM for å påpeke og bekrefte en ubekreftet beslutning tatt av Blåbanan: Mecum in aeternum, tidligere også kalt bare "Blåbanan", men han syntes at det også burde legges noe til brukernavnet, slik at det ikke ble for kort, og derfor øke lengden på brukernavnet, og derfor skriver jeg en så lang setning, og det vil mest sannsynlig føre til at jeg banner feil, men det gjør ingenting, siden jeg ikke mister noen penger av den grunn, og derfor er det ikke farlig, men jeg synes at det burde være mer aktivitet i Lekeplasse, for lekeplassens innlegg vises ikke på forsiden, fordi det er en lekeplass, og lekeplasser vises ikke på forsider, og jeg mistenker at @TheDarkSycamore - SCM, har gått og lagt seg, dog dette ikke trenger å være tilfellet, da han kan være opptatt med andre ting, og jeg ser at du er lei av å lese gjennom setningen, så jeg skal avslutte den med et mø. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ikke smile og juble over det. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Banner Blä for å skrive mye. Banner Ciaran og Ciara for å komme før meg. Endret 14. oktober 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to tok innersvingen på han her.😜😜 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner 2C for å svinge inn i SM, ikke kjør så fort da, han kan dette. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 BANNER BLÅ NÅ HAR DU BLITT FLINK 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Banner Halo for å skryte over Blåbanan. Endret 14. oktober 2020 av Ciaran og Ciara 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner 2C for å bruke emojier, nå blir de avhengige av dem. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Blåbanan for å påpeke vår Emoij avhengighet.😜😜 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner 2C for nå sitter Sycamore og hører på asuatiske sanger, mens jeg hører på radio. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Blåbanan for å høre på radio. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Banner Blä for å høre på radio. Han gleder seg til Radio Norges topp 1000-nedtelling. Banner Ciaran og Ciara for å banne meg med samme grunn som jeg skulle til å banne han for. Endret 14. oktober 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å fortelle om hva Blåbanan gleder seg til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå