MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 BANNER SM OK DRITER I DET DU SKRIVER FÅTT DET VR HEAD SETT TIL Å VIRKE PLUSS HADDE PÅ EN TUBBE SUPER LIM PÅ I NATT SÅ ER SÅ GLAD DRITER I DET DU SKRIVER ELSKING❤️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Halo for å ha fått VR-headsettet til å fungere. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Sprengemobil for å bli dritt på av Halo: Combat Evolved. 1 Lenke til kommentar
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Scarvo HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 BANNER TROLLET NÅ TULLER HAN @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Halo for å skrive at HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT tuller. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM fordi @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT ikke har skjønt seg på hvordan banning fungerer. Du skal ikke skrive brukernavnet ditt der, du skal ha en bannegrunn. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Spre-M, banner ham for å lage en virtuelt rettssak. 😜🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ikke lage en virtuelt rettsak.😜😜 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å t'e, noe de svært sjeldent gjør. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å påpeke ting som vi to sjeldent gjør.😊😊 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM for nå er det mange medlemmer her samtidig. Vi mangler bare @Halo: Combat Evolved og @N-4K0, så har vi 7 medlemmer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å påpeke min påpeking. Banner Blä for å ville ha syv medlemmer her samtidig. Endret 14. oktober 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM for å banne feil, noe som skjer svært sjeldent. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Blä fordi han trenger lesebriller, jeg har ikke bannet feil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å snakke om lesebriller. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke bruke lesebriller, de har sikkert godt syn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (4 minutter siden): Banner SM for nå er det mange medlemmer her samtidig. Vi mangler bare @Halo: Combat Evolved og @N-4K0, så har vi 7 medlemmer. Spoiler JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum JEG SPILLER HALF LIFE ALYX NÅ ER ET VR SPILL @Blåbanan: Mecum in aeternum 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner 2C for å 2C-e. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Blåbanan for å nevne 2C to ganger.😜😜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå