SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Sycamore for å banne feil, og å ikke kommentere det faktum at Blä også bannet feil. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM for jeg tror ikke Morromann har krysset av på "La meg bli varslet når andre nevner meg"- boksen på varslingsinnstillingene. Da vil han få varsel. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Blä for å påstå noe Morromann ikke har gjort. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SM for Omnia har krysset av på boksen, jeg også, og sikkert noen flere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 BMIA, banner deg for å forbereder seg til Halloween. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 SprengeMobil skrev (2 timer siden): Banner Halo for å t’e meg idag Når det gjelder bestyreren.... ingen kommentar. bANNER SM TERGER DEG IKKE GUTT, DU ER LITT SJEFETE DA SPRENGE MOBILE PLZ IKKE BLI Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SycMan for å være Halloween-man. Sap! @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT. Opp med deg, @SprengeMobil! Morra! Jeg elsker tagging! Du liker ikke tagging, det er greit. @Scarvo, når skal du våkne? @Ciaran og Ciara, døgnet? @Latias, du har ikke deltatt her. Det trenger du ikke heller, unskyld at du ble tagget. @Appelsinselger, opp! @Sjøbanan, opp! Sjøbananen må våkne. @Sjøstjerne, du er ikke en bruker her på forumet, men jeg ønsker deg fremdeles velkommen! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (19 minutter siden): Banner SycMan for å være Halloween-man. Sap! @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT. Opp med deg, @SprengeMobil! Morra! Jeg elsker tagging! Du liker ikke tagging, det er greit. @Scarvo, når skal du våkne? @Ciaran og Ciara, døgnet? @Latias, du har ikke deltatt her. Det trenger du ikke heller, unskyld at du ble tagget. @Appelsinselger, opp! @Sjøbanan, opp! Sjøbananen må våkne. @Sjøstjerne, du er ikke en bruker her på forumet, men jeg ønsker deg fremdeles velkommen! BANNER BLÅ SLUTT Å MAS PÅ FOLK HER PLZ ER FOLDE BLÅ HER NÅ START SIDEN PÅ NYTT Spoiler SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum SNILL BLÅ IKKE MASS PÅ DE DET HER ER BEDRE DA MASSER BARE PÅ DEG DA @Blåbanan: Mecum in aeternum Endret 14. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å si videre til BMIA, for å tro at jeg er syk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 BANNER DS HVA DA DU Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å misforstod. Jeg er ikke syk, bare BMIA tror jeg er syk. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner SycMan for å vitse. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Blåbanan: Mecum in aeternum for å fortsette å tagge meg, selv om jeg har en jobb og derfor ikke har tid til å være her inne hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Scarvo for å ikke ha så mye tid. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Fru App, banner deg for å heller ikke ha god tid. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Sycamore for å ha tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 BANNER BLÅ HAN HAR GOOD TID @Blåbanan: Mecum in aeternum 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Halo for å også like å tagge. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) BANNER BLÅ SI TIL GUBBEN MIN BARE MIN DU ER SYK DS DU MÅ KONTAKTE DR BLÅ FORT DEG SE TRYKK PÅ LINKEN DET BLIR LEGE STREIK https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/gW7KkA/kan-bli-omfattende-legestreik-stor-fare-for-konflikt Endret 14. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 Banner Halo for å beskylde meg for å være sjefete. Hvis det, vil jeg ha @N-4K0 som forsvarer, og @Blåbanan: Mecum in aeternum som dommer i denne rettssaken 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå