SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle om noe jeg allerede vet om. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å allerede vite om grunnen til redigeringa vår. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 banner CC DEVILLS DERE GFØR EN GOOD JOBB her i banne tråden @SprengeMobil ER VI ENIG @SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Halo fordi han syns at vi to gjør en god jobb i Bannetråden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å gjøre en god jobb her 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner 2C for jeg elsker italiensk. Det er et vakkert språk. Italiano. Alt høres bra ut på italiensk. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Blåbanan for å ha rett, vi to syns også at Italiensk er et nydelig språk. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å synes at italiensk er et nydelig språk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å påpeke at vi to syns at Italiensk er et nydelig språk. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Bænne SM før han syns at nordnorsk ei stili dialækt, akkurat såm han Blåbanan og ræsten av nordlændingan gjør. Vi e ett hardført folk, og vi et feskekak og torsk rætt fra Lofothavet. Jeg er også nordnorsk, som du vet. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (2 minutter siden): Bænne SM før han syns at nordnorsk ei stili dialækt, akkurat såm han Blåbanan og ræsten av nordlændingan gjør. Vi e ett hardført folk, og vi et feskekak og torsk rætt fra Lofothavet. Jeg er også nordnorsk, som du vet. banner blå norsker bedre nei over hla 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Halo for å sitere Blåbanan. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke sitere Blä. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner SM for å oppfordre til noe unødvendig. 2x +3 =35 @Morromann, beklager at jeg tagga deg, men vil du bli med i Bannetråden? Ikke noe press. @Scarvo, flott at du ikke sover. @N-4K0, nå mistenker jeg deg for å sove. @Nesa_til_Nuffene, hallo! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 (endret) Banner Blåbanan for å snakke om å oppfordre til noe unødvendig. Endret 13. oktober 2020 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Tvillingene CC; banner dere for å snakke om oppfordringer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å legge merke til at Blä prøver å få inn Morromann og Nesa_til_Nuffene tilbake til Bannetråden v3. Banner Sycamore for å oppfordre selv Endret 13. oktober 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner 2C for å ikke kommentere det faktum at jeg tagget mange brukere, deriblant @Nesa_til_Nuffene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Blä for å banne feil, og å tagge Nesa_til_Nuffene igjen. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner SM for jeg har blitt tagge-avhengig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå