Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å poste sangen Koteletter av Jokke & Valentinerne i Bannetråden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å aldri høre på norsk rock. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 (endret) Banner SprengeMobil for å ta feil der, det er ikke sant at vi to aldri hører på norsk rock. Men vi hører sjeldent på norsk rock og på annen norsk musikk. Endret 13. oktober 2020 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å høre på norsk rock likevel, men sjeldent. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner sm for å høre på norsk rock 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Halo for å poste en skikkelig kul norsk rockelåt i Bannetråden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å synes at CC Cowboys har skikkelig kule låter 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 BANNER SMS SELV BEDRE SANG HER Hei, hvor enn du er i verden Det er deilig å sløve i skyggen Hold deg våken, nå skjerpes greiene Store høvding skvise litt hardere Mas, mas, mas over hele linja Mandag hele året, Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine Jeg har fått nokk av rush trafikk Og sure passasjerer med vassent blikk å, Vi lever alle under pisken Noe sier meg at jeg er helt klar for paradis Som ligger på ryggen å velter meg å gliser Mens jeg synger på en salme Mens alle mann Mas, mas, mas over hele linja Mandag hele året, Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la våre Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi – ine, Splitter pine Hei, hvor enn du er i verden Det er deilig å sløve i skyggen Hold deg våken, nå skjerpes greiene Store høvding skvise litt hardere Skjønner ikke vitsen med det Mas, mas, mas over hele linja Mandag hele året, Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la våre Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine Splitter pi - ine, Splitter pine 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Halo for å poste en sang jeg liker 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 BANNER SM rip it up speedin back to my baby new york groove..... yes i like you space ace 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Halo for å vise bilde av tidligere Kiss-gitarist Ace Frehley, i tillegg til coveret til hans soloalbum fra 1978 som er en av fire soloalbum av Kiss-medlemmene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å følge meg nå på Twitter. 🙌🙌🙌 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 SprengeMobil skrev (14 timer siden): 66 666 Bannefri kommentar: Jeg hadde løst å ha den der. 😦😦 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): Bannefri kommentar: Jeg hadde løst å ha den der. 😦😦 Banner TheDarkSycamore - SCM for å dobbelposte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å ikke dobbelposte. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Sycamore for å friste meg til å dobbelposte, som han gjorde istad. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å si at jeg frister deg i å dobbelposte. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å poste videoer i bannetråden. Og til @Blåbanan: Mecum in aeternum. Jeg har ikke sovet gjennom hele helgen. Kun jobbet både fredag, lørdag og søndag. I går sov jeg 1 Lenke til kommentar
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Scarvo HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT-BLÆ-HÆ, banner deg for å lage tunge krøll på meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå