TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2020 (endret) Tvillingene CC, banner dere for jeg er verken ikke en engel eller en demon. Endret 12. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2020 Banner SCM for å være litt engel Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2020 Banner Appelsinselger for å også være en engel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2020 Fru App, banner deg for å si at jeg er litt av begge deler. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner SCM for jeg tror du er mer engel Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Fru App, banner deg for å tro noe som ikke helt stemmer. Jeg føler meg ganske nøytral. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å føle seg ganske nøytral, vi to trur at han er en ganske så grei fyr. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Tvillingene CC; banner dere for å syns jeg er en grei fyr. Takk for det. 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å være en grei fyr med et megakult profilbilde. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 banner @Ciaran og Ciara si til @TheDarkSycamore - SCM er enig ,med cc devills 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Halo for å være enig med oss to, det beviser at han har veldig god smak. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 banner cc devils hvis de liker the beatles elvis rolling stons da har vi samme smak 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Halo for å kjenne både oss to og musikksmaken vår så godt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Tvillingene CC, banner dere for jeg skal legge meg etter Ghost Adventures. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 banner GUBBEN MIN BARE MIN MIN MIN MIN MIN DA HVEM BLIR NESTE BANNER HER BANNE MEG DA DIN TUFFS SETT IGANG DIN LATSEK 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for LATSEKK FÅR DU VÆRE SELV, gå og legg deg, GOD NATT. 😂😜😜 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 banner gubben min bare min jeg er lat å Noen følger etter meg.... Kleggen satt seg ned for å telle sine venner Vi lever av øl og sprit og dop og gamle historier Livet har vendt seg mot meg igjen Å, koteletter Å, koteletter Å, koteletter Å, koteletter Å, koteletter Med bernaisesaus og poteter Å, koteletter Å, koteletter Å, koteletter Å, koteletter Å, koteletter Med bernaisesaus og poteter jokke er bra jokke er best Jokke & Valentinerne 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Halo for å skrive en sang? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 (endret) banner søta det er sanger fra jokke @SprengeMobil kan forklare han er musikk expert Endret 13. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Banner Halo for å være en rundbrenner forelsket i Appelsinselger mens han er sammen med Sycamore Det er en sang fra Jokke & Valentinerne som heter Koteletter, avslutningssporet på bandets tredje plate. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå