Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Halo fordi han fikk oss til å nevne Blåbanan. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 BANNER CC DEVILLS FOR DE NEVNER BLÅ JEG @Blåbanan: Mecum in aeternum Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner @Halo: Combat Evolved, fordi hor er @TheDarkSycamore - SCM, og @SprengeMobil? De må våkne! Opp med dem! Opp, opp, opp! @SprengeMobil, må du våkne, mann! @TheDarkSycamore - SCM, jeg vet at du sitter og ser på fotball akkurat nå, men se heller på Bannetråden. @Scarvo, sover du i hele dag? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Blåbanan fordi han har tatt på seg rolla som Bannetråden si vekkerklokke. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Tvillingen CC, banner dere for å si videre til tagge-likeren @Blåbanan: Mecum in aeternum, at jeg har streamet i dag. Endret 11. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner SapMan for å bedrive videresielse i retning Blä. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Banner 2C for nå er @TheDarkSycamore - SCM våken, ihvertfall. Ja, nå vekket jeg @SprengeMobil også! Det hjelper å vekke folk. Endret 11. oktober 2020 av Blåbanan: Mecum in aeternum Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Blåbanan for å fortelle oss at TheDarkSycamore-SCM er våken nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Tagge-likeren BMIA, banner deg for jeg har vært våken. Tvillingen CC, banner dere for å bølle dere frem. Jeg skulle banne BMIA. 🤣 Endret 11. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner 2C fordi nå er hovedmedlemmene våkne. De som er mest aktive. De to, men nå har @Halo: Combat Evolved våknet. Jeg ser at Sycamore lirket seg mellom meg, men jeg gidder ikke rette i det. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 BANNER DS SI TIL CC DEVILLS SI TIL BLÅ HAN ER NÅ VELDIG KLOVN DØPER DEG BLÅ TIL KLOVNEN BLÅ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (Akkurat nå): Banner 2C fordi nå er hovedmedlemmene våkne. De som er mest aktive. De to, men nå har @Halo: Combat Evolved våknet. Jeg ser at Sycamore lirket seg mellom meg, men jeg gidder ikke rette i det. BANNER BLÅ OVER TIL HALF LIFE ALYX VR SPILL MED 4 LYS PÅ HER FOR Å FÅ DETB TIL Å VIRKE 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Halo for å gå over til Half Life Alyx nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Gamlingen min Halo, banner deg for å glemme å si fri kommentar. !!!... Svarten også, CC, nå må dere slutte å bølle dere igjenom køen. 😂🤣 Det var min tur å banne Halo. Endret 11. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for at vi er bølletvillingene som bøller oss igjennom køen her. Endret 11. oktober 2020 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Tvillingene CC, banner dere for å kalle dere selv for Bølletvillingene. 😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi han ga oss ideen til å kalle oss bølletvillingene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Tvillingen CC, banner dere for å si at jeg ga dere en idé. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å være en sann ide giver. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 BANNER CC DEVILLS FOR DE ER BÆLLETE NÅ Å FÅR IDER FRA @TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå