TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) BMIA, banner deg for å ikke tagge meg. 😧😧😧 Endret 11. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Sycamore for det trengs ikke, ser at du er våken her. @Scarvo, stå opp! @Evil-Duck, jeg bare lurer på, når skal det varselet forsvinne? Det på toppen der? Beklager tagginga. @Ciaran og Ciara, jeg vet dere to er trøtte, men prøv nå å våkne. Det er ikke bra å døgne. @Appelsinselger, opp! @N-4K0, opp! @Pliscin, du har ikke bannet i bannetråden før. Noe du kunne ha tenkt deg å gjøre? @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, kom frem! Har jeg tagget de som trengs å tagges? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 BMIA, banner deg for å prøve å vekke folk her. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner @TheDarkSycamore - SCM, fordi @SprengeMobil ser ut til å sove nå. @Halo: Combat Evolved, god morgen! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Blä for å tagge mye idag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (12 minutter siden): Banner @TheDarkSycamore - SCM, fordi @SprengeMobil ser ut til å sove nå. @Halo: Combat Evolved, god morgen! Banner @Blåbanan: Mecum in aeternum DU FÅR IGJEN KLOVNEN BEDRE MED BLÅ BANAN KLOVN PÅ ELLER BLÅ BANAN KONKY KONG ELLER BLÆ SOM VAR SKRIVE FEIL HER RIKTIG GOOOOD MORGEN BLÅ BYTTA NAVN DU OXO GRATIS MED NYTT NAVN BLÅ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å være like enig med meg. Lenke til kommentar
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore - SCM HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) HÆP-SKIP-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT-BÆÆ-HÆ, banner deg for å få tunga mi i krøll. Endret 11. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Sycamore for å endelig ha bannet HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke gi meg en krone for å ha klart å banne HÆP-SKIP-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT-BÆÆ-HÆ. HVÆ, knute på tunga mi. Endret 11. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Sycamore for å klage over at jeg ikke ga han en krone for å ha bannet HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT. Her får du en: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Spre-M, banner deg for han gir meg edderkopper også. Han vil ikke gi meg en ordentlig virtuell krone. 🥺 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Sycamore fordi ingen kommenterte det faktum at @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT bannet på feil måte igjen, 3 ganger han har tullebannet nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Blä for å få meg til å flire Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner SM fordi @Halo: Combat Evolved, @TheDarkSycamore - SCM og @Appelsinselger er våkne her inne. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Banner SM for å flire. Banner blåbanan for å poste før meg og for å ha endret navn. Endret 11. oktober 2020 av Gjest Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 @Appelsinselger, banner deg for ikke flire, ikke jeg heller, as. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Banner Sycamore for å ikke flire. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 11. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2020 Bannner @Appelsinselger for nå er @Halo: Combat Evolved, @SprengeMobil og @TheDarkSycamore - SCMer våken! @SprengeMobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå