SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner Halo for å bruke gjennomstrek. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ikke bruke gjennomstrek. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å prøve å få meg til å gjennomstreke det jeg skriver. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner @SprengeMobil, kom deg opp! @Halo: Combat Evolved, du må også våkne. @Ciaran og Ciara, ligger dere og sover? @Gavekort, når forsvinner varselet over der? Bare lurer. @Scarvo, opp med deg! @Appelsinselger, hvor er du? @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, du har ikke bannet på lenge. @Latias, du har heller ikke deltatt her på lenge. Kom frem, kom frem. Opp med dere nå, sånn ja. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner Blä for å banne meg på helt feil vis. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner sm, si til @Blåbanan masse kråke vi ses etter på trøtt Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner @Halo: Combat Evolved for å ikke like å bli vekket. @N-4K0, kom frem! Strekk deg, sånn ja. @N-4K0, hei! God morgen, @SprengeMobil, er du trøtt? Sånn ja, bare våkne. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner Blä for å være sjef idag for oss. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner SM for å ta helt feil, jeg vil bare vekke dere opp, sånn at dere ikke får feil døgnrytme. @Scarvo, opp! Du får feil døgnrytme. @TheDarkSapling - SCM, jeg vet at du er dautrøtt, men prøv å komme deg opp av senga. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner Blä for å prøve å vekke Scarvo og SapMan. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner SM for å ikke prøve å vekke syvsoverne. http://ikkepedia.org/wiki/Norge 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner Blä for å ha vært på ikkepedia. Har du lest den legendariske artikkelen om MacGyver? Det har jeg https://ikkepedia.org/wiki/MacGyver 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 (endret) Banner SM for den siden hadde jeg glemt helt x) Endret 10. oktober 2020 av Gjest Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner Appelsinselger for å ha glemt den legendariske artikkelen om MacGyver. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Blåbanan skrev (1 time siden): Banner SM for å ta helt feil, jeg vil bare vekke dere opp, sånn at dere ikke får feil døgnrytme. @Scarvo, opp! Du får feil døgnrytme. @TheDarkSapling - SCM, jeg vet at du er dautrøtt, men prøv å komme deg opp av senga. banner @Blåbanan våken nå Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner SM for @Appelsinselger har aldri bannet @Ciaran og Ciara før, det må ho prøve! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 ,banner blå for å være våken vente på andre forden nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner Halo for å ha bannet en bruker i sitaten istad. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 banner sm for ikke ta sistat banning du må prøve det de her. SprengeMobil skrev (9 minutter siden): Banner Halo for å ha bannet en bruker i sitaten istad. banner sm nå se hvor gøy sistat baning er gullet Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2020 Banner Halo for å ville få meg til å prøve å banne en sitat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå