Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ikke nikke tre ganger. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å oppfordre til nikking. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ikke oppfordre til nikking. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å prøve å få meg til å oppfordre til nikking. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å påstå at vi to oppfordrer han til nikking. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Ciaran, banner deg og Ciara for også oppfordre til nikking. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner TheDarkSapling-SCM fordi han er den sanne og ubestridte kongen av nikking. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) CC, banner dere for å prise meg som nikke kongen. Endret 9. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ha mottatt ryktepoeng på sin post. Banner SapMan for å overgå grensa over antall emoticons. Endret 9. oktober 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ikke overgå grensa over antall emoticons. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke oppnå grensen til antal emojier. CC, banner dere for å poste samtidig som meg. Endret 9. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SapMan for å prøve å få meg til å bruke veldig mange emoticons som det går an å få til. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi at han ikke lar seg påvirke til å bruke altfor mange emoticons. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke bruke noe emoticons. Det gjør jeg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to ikke vil pådra oss emoticons avhengighet. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner 2C for jeg holder på å utvikle et legendarisk samfunn inne på Discord selv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Ciaran, banner deg og Ciara for å ikke la seg påvirke av emoticons avhengigheten til @SprengeMobil. 🤪🤪🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner TheDarkSapling-SCM fordi han har helt rett. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å påstå at jeg er avhengig av emoticons. Jeg bruker de fremfor emojis, da jeg liker emoticons aller best. Endret 9. oktober 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SapMan for å hoppe over meg, og ingen la merke til at jeg holder på å lage samfunn der i Discord. Skal ordne roller, kanaler, rules, velkomstskjerm, og mye mye mer. Håper samfunnet blir stort og legendarisk. I hvertfall stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå