SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha markert det som skulle vært 80-årsdagen til en av Beatles-medlemmene, nemlig John Lennon. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å banne to personer. 🤪 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SapMan for å terge meg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): Banner SapMan for å terge meg BANNER SM DU BRYTTER REGLENE HER DET ER IKKE LOVE Å BANNE 2 PERSONER BARE EN, DU MASER PÅ MEG Å DS DA MASSER VI PÅ DEG LOVBRYTER🤪 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 SPre-M, banner deg for å ha blitt små terget litt av meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Banner TheDarkSapling-SCM fordi at han små terger SprengeMobil. Endret 9. oktober 2020 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Ciara, banner deg og Ciaran for å nevne om at jeg terget SPre-M. Endret 9. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Banner SapMan for å ta helt feil, jeg bannet ikke to, jeg bannet brukeren "Ciaran og Ciara" Halo: Combat Evolved skrev (2 minutter siden): BANNER SM DU BRYTTER REGLENE HER DET ER IKKE LOVE Å BANNE 2 PERSONER BARE EN, DU MASER PÅ MEG Å DS DA MASSER VI PÅ DEG LOVBRYTER Halo, det er Ciaran og Ciara brukeren heter, ikke prøv deg Endret 9. oktober 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Banner SapMan for å ta helt feil, jeg bannet ikke to, jeg bannet brukeren "Ciaran og Ciara" Halo, det er Ciaran og Ciara brukeren heter, ikke prøv deg BANNER SM JO DET GJØR JEG SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Banner SapMan for å ta helt feil, jeg bannet ikke to, jeg bannet brukeren "Ciaran og Ciara" Halo, det er Ciaran og Ciara brukeren heter, ikke prøv deg BANNER SM JO DET GJØR JEG Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Spre-M, banner deg for det er to personer bak den brukeren. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SapMan for å ha helt rett. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å påpeke at TheDarkSapling-SCM har rett. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å nevne to brukere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Ciaran, banner deg og Ciara for å bekrefte Spre-M for at han har rett. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 BANNER GUBBEN MIN BARE MIN SI TIL SPRENG MOBILE RIKTIG ER NÅ LEI DRITT LEI URGE KJØPT LITT GLASS COLA EN FLASKE BARE Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Halo for å ha kjøpt glass cola. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å påstå at Halo har kjøpt et glass Cola da han kjøpte ei glassflaske Coca-Cola. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å være så grei at han forteller oss sannheten om Halo sitt cola kjøp. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å beskrive hva jeg fortalte. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å beskrive og fortelle for oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå