SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Blä for å ikke ha fått omgangssyke, og det er bra! 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ikke bæse. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Blä for å tro at jeg skulle bæse da Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Spre-M, banner deg og Blå-B for å snakke om bæsj. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SapMan for å påstå at vi snakker om bæsj. Å bæse er nordnorsk, og betyr "å sutre". Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Blåbanan skrev (48 minutter siden): Banner Halo for å ville gi meg en virtuell form for omgangssyke. Han kan skrive et virus-program. Så sender han en E-Post med virus, og harddisken spyes ut. banner koken våres oppskrift til deg blå Spoiler Tikka masala ikke fra toro den smaker ikke noe særlig mere nei takk ikke tikka maala fra saritas da men selv laget fra bunnen da snad mat som rolf sier lag den selv Marinade: med 2 ss Garam masala 1 ss Paprikapulver 1 ss Ingefær 2 ss Olje 1,5 dl Yoghurt naturell 0,5 ts Salt https://photos.google.com/share/AF1QipOMFYJLO9MG8bMNqzY8rtw5L3C1psR06gFjccuJzgPy9FQqc0cvOWdc0sRsIZriow?key=aW95eldpTWtuLUlCbjF4RVAxTkQ2U000b2cxRXN3 https://photos.google.com/share/AF1QipOHicLCD6FhpYYVKYk0fW1znrLYKxE9IOjMz53JQ63ub5Qu6GFT4POOs--yzvFXxQ?key=a1daeURXZ2FWSG1rR3c0b0IzZk04a24zS19HSWNB oppskrift her 800g Kylling Smør eller olje til steking Koriander Marinade: 2 ss Garam masala 1 ss Paprikapulver 1 ss Ingefær 2 ss Olje 1,5 dl Yoghurt naturell 0,5 ts Salt Saus 2 stk rødløk 1,5 ss ingefær 3 fedd hvitløk 2 ss garam masala 1 ts Chilipulver 1 boks plommetomat 3 dl fløte 2 ss paprikapulver Sukker og salt etter smak. 1. Kutt opp kyllingfileten i 5-6 biter. Bland sammen marinaden og tilsett kyllingen. Mariner så kyllingen i minst en time i kjøleskapet. Lar du den ligge over natten blir smaken enda bedre. 2. Ta opp de marinerte kyllingbitene. Stek så kyllingen på høy varme. Når kyllingen er stekt legges den til side. 3. Nå skal du lage sausen. Smelt to spiseskjeer smør. Tilsett og fres løken til den blir gyllen. Tilsett Ingefær, garam masala, paprikapuler, hvitløk og chilipulver. Rør om og la det frese i et minutt. 4. Ha i tomatene og det som er igjen av marinade, sausen skal småkoke i 10-12 minutter. Fyll på fløten og la den koke videre i 20-25 minutter. Smak til med salt og sukker. 5. Tilsett kyllingbitene i sausen og la de trekke i ca 15 minutter. 6. Dryss over frisk hakket koriander og retten er klar. Server retten med basmatiris, raita og naanbrød. Du kan også prøve med en boks mangochutney til. Siter 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 banner blå over til hla Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Halo for å snakke om noe jeg ikke vet er . HLA, hva er det? Jeg har aldri hørt om det. Er det noe spill-greier/datautstyr/konsoller/skjermkort et cetra? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Blåbanan skrev (27 minutter siden): Banner Halo for å snakke om noe jeg ikke vet er . HLA, hva er det? Jeg har aldri hørt om det. Er det noe spill-greier/datautstyr/konsoller/skjermkort et cetra? banner blå det er HALF LIFE ALYX https://www.komplett.no/kampanje/103404/gaming/gaming-utstyr/vr/half-life-alyx Endret 9. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Halo for å linke til Komplett. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 BANNER SM GI BLÅ INFO OM VERDENS BESTE VR SPILL Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å like dette bildet av han Trump, slik jeg gjør. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SapMan for å påstå at Halo liker et karikatur-bilde av Donald Trump selv. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SapMan for det var flottin bildinin. Ég elska íslensku, alveg eins og þú. Heyrðu bara hversu erfitt þetta hljómar. Það lítur út eins og norrænt! Það er stílhreint. Beklager, Halo. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Blåbanan skrev (Akkurat nå): Banner SapMan for det var flottin bildinin. Ég elska íslensku, alveg eins og þú. Heyrðu bara hversu erfitt þetta hljómar. Það lítur út eins og norrænt! Það er stílhreint. Beklager, Halo. BANNER BLÅ HER ER BROREN DIN SI TIL GUBBEN MIN 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Blå-B, banner deg for å klarte ikke å dy seg for å prøve å snakke Islandsk. 🥰 Halo, banner deg for å påstå at Trump er min bror. 😡😡 Endret 9. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SapMan for å banne feil. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SM for å florte SapMan, og fordi SapMan ikke skriver islandsk. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner Blä for å florte meg i å florte SapMan Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2020 Banner SM for å bruke ordet feil Man kan bare florte en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå