SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Halo for å påstå at jeg har bursdag idag. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SM for å, for å, for å, for å, for å ikke ha bursdag i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Blå-B, banner deg for å prøve å etterligne en due som sier "for å", istedenfor "kor kor". 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SapMan for å ha en due i bur. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) SprengeMobil skrev (41 minutter siden): Banner Halo for å påstå at jeg har bursdag idag. bANNER SM SER DU HVEM ER BOYS FROM LIVERPOOL THE BEATLES TRYKK EN AV BEATLES BESTE SANGER ENIG @Ciaran og Ciara Endret 8. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Halo for å snakke om The Beatles. Nå blir @Ciaran og Ciaraglade. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Blå-B, banner deg for å ikke ha en stygg uvane som meg. Med å pille på sår og tygge Doc pastiller. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SapMan for å snakke om uvanene sine. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Blå-B, banner deg for å ikke snakke om sine uvaner. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SapMan for å ville høre om uvanene mine. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Blå-B, banner deg for å se på en skjerm nå. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SapMan for å sitte i senga, og høre på Brörk, en islandsk artist som du liker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Blå-B, banner deg for å ha rett i at jeg liker Bjork. 😍 Men tar feil i at jeg sitter i senga og høre på henne nå. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SapMan for å avkrefte min teori om at han hører på Björk, og å ikke bruke bokstaven "ö". Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 BANNER LITTLE SUSHI SNAKKE OM Björk NÅ BLIR DS OVER KÅTT GUBBEN MIN BARE MIN DØTT TRYNNET UNDER RUNK GUTTGUTTGUTTGUTTGUTTGUTTGUTTGUTTGUTTGUTTGUTTGUTTGUTTGUTTGUTT:tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTTGUGUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTTGUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease:TT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTTGUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTTGUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTTGUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTTGUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTTGUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease:GUTT:tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Blå-B, banner deg for å ikke være åpen som jeg er. Halo gamlingen, banner deg for å gå langt over begrensingen av antall emojier. Endret 8. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SapMan for å redigere innlegget sitt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 ||Spre-M, banner deg for å ikke redigere sinn innlegg.|| Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 SapMan, banner deg for jeg har hatt stor suksess med den nye tråden min. Lurer på hvor lenge den varer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 BANNER GUBBEN MIN BARE MIN MUSIKK FOR DERE TRUR IKKE DET MEN PRØVER TAKK LITT 1960 https://open.spotify.com/track/0PBaKV7v2uU6VcZ0T0XnsZ?si=-ityv7esRkilEgcyVPoddQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå