SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Halo for å også være glad Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) banner sm si til mr blå @Blåbanan se her å trykk blå Endret 8. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Halo for å be meg om å si noe videre til Blä. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SM for å ikke ha postet noe i konspirasjons-tråden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Blä for å ha postet i den tråden, derimot. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SM for å spore opp min aktivitet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Blä for å skrive noe jeg bruker å skrive, derimot. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SM for å skrive noe jeg ikke har skrevet før. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Blä for å ikke skrive noe jeg har skrevet før. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SM for å skrive det samme som jeg skrev ovenfor, bare med Blä-banning. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Blä for å skrive Blä selv Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Spre for å gjenta Blä. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner N-4K0 for å også skrive Blä Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner SM for å ikke ha laget et besøksprogram. n\ =p.start: include SprengeMobil //inkluderer SprengeMobil i programmet// if[$SprengeMobil == SM]{ return SprengeMobil; // Returnerer SprengeMobil når jeg kaller han SM/ }; while[function RobotEnter()]{ Shift+enter.Clicked() =$RobotActiv; //Aktiverer robot når tastetrykket er trykket}; Get SM =Visit($SM){ cash: GPS.akctivate Return.[indata.BotCashed] } EnterBlåbanansHouse == Blåbanan-SprengeMobil[True] =$SM; GetMode_SM.home =true; //Sender SM hjem hvis han ikke er hjemme; $ == SM +Music {Spotify.open] //Åpner Spotify sånn at SM kan høre på det// cash: $Blåbanan=Activater[Multi.note]{ Blå.Home =true; if[$BlåbananIsHome]{ Return Blåbanan}} End.p //Avslutter programmet// 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Blä for å lage et besøksprogram Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Sm for å $SM-e. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Banner Blåbanan for å påstå at SprengeMobil SSM-e. Endret 8. oktober 2020 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha skrevet dollartegn da Blä skrev det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Bannar Sprengemobil for å snakke økonomi. Velkommen i tråden, @Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Banner Scarvo, og takker han for å ønske oss velkommen i Bannetråden. Endret 8. oktober 2020 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå