Millennium-Blå Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 Banner SapMan for å snart reklamere for Discord. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 Banner Blä for å ikke ha opprettet et banansamfunn på Discord Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 Banner SM for jeg vurderer å opprette et samfunn, men hva skal det handle om, lurer jeg. Ikke om bananer, det blir for dumt. Det kan kanskje være en banan-kanal der, og jeg kan lage bananmemes. Men jeg vet ike hvor populært det vil bli. En banan-server, vel... blir ikke så populær. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Spre-M, banner deg for å snakke om et bannesamfunn. Blå-B, banner deg for å planlegge å opprette et eget samfunn på Discord. Endret 7. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Spre-M, banner deg for å snakke om et bannesamfunn. Banner SapMan for å banne feil, og å si at SM snakket om et bannesamfunn. Det kunne vært en god ide: en banne-kanal på serveren, hvor alle må banne. Jeg vet ikke hvordan dette vil se ut på Discord, om det vil gå, men jeg lurer på hvordan et slikt samfunn ville blitt. En tekstkanal for banning. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 Banner Blåbanan fordi han vil starte en banne-kanal. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for, hvorfor ikke? Det kommer til å reversere samfunnet mitt. Jeg gleder meg til å se hvor populært dette samfunnet vil bli. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 Banner blå han love banning Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Banner Halo for også og elske banning. Endret 7. oktober 2020 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 Ciaran og Ciara skrev (50 minutter siden): Banner Halo for også og elske banning. CC, banner dere for å bytte på hvem av dere som banner her i bannetråden. 😃🙃🙃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 Banner TheDarkSapling-SCM fordi at vi ikke bytter på hvem som banner her i bannetråden. Fordi vi banner alltid sammen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 CC, banner deg for å gjøre meg forvirret. 😵😵🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Banner TheDarkSapling-SCM fordi vi gjør han forvirra. Endret 7. oktober 2020 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 CC, banner dere for å være her inne på Diskusjon.no sammen. Jeg har alltids trudd at dere bytter på hvem av dere som er her inne. 🙃🙃🙄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2020 Banner TheDarkSapling-SCM fordi du tar feil, vi to er alltid inne på Diskusjon.no sammen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner cc gratullere med forvire GUBbEN MIN BARE MIN Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2020 Halo gamlingen, banner deg for å forvirre CC, med at å få dem til å tro at vi to har et forhold. 😝😝 @Ciaran og Ciara, det er bare på lek altså. 😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2020 banner gubben min bare min ja vi forvirer cc nå 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2020 Banner Halo for å forvirre Ciaran og Ciara. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2020 banner sm nå er han forvirra å våken å glad er du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå