Millennium-Blå Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner SapMan for å tagge Gavekort unødvendig, slik at han kommer og kjefter på oss. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner SapMan for å banne noen andre, og å tagge en administrator. Er du ikke klar over hva Omnia skrev her tidligere? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Spre-M, banner deg for dem må tåle det en skjelden gang. Så lenge vi ikke spemmer dem eller en og samma person. Så ser jeg ikke noe problem med det. Endret 5. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner SapMan for å ikke se problemer med å tagge adm/mod/forumv. Tenk hvis en av de reagerer på tagging uten grunn, det er jo også en ting, å tagge folk uten grunn. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner SapMan for å helt ha glemt å florte SM, siden han bannet feil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner Blä for å også banne feil. Han blir å florte meg Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner SM for å si at jeg flortet han. Han flortet meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner Blä for å nevne ordet "flortet" to ganger. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner SM for å nevne det en gang. God natt. Dautrøtt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner Blä for å sovne av. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Blåbanan skrev (2 minutter siden): Banner SM for å nevne det en gang. God natt. Dautrøtt. Dautrøtter'n, banner deg for å busselalle nå. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner SapMan for jeg går snart. Hvorfor er det 2 administratorer her nå? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner Blä for å ikke kommentere det faktum at SapMan ikke bannet brukeren over seg. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner SM for å gjøre meg oppmerksom på at du bannet meg der oppe. Der kan du se: Dautrot ekr jg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner Blä for å ikke legge seg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Spre-M, banner deg for han vil heller ikke legge seg enda. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 baner smen får jg gør dt snart god natt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner Blä for å bruke små bokstaver. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 spre-m, banner deg for å bruke to store bokstaver. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Banner SapMan for å ødelegge synet mitt på den måten at jeg må myse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå