TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Blåbanan skrev (16 minutter siden): Banner Haloen/jokinutria for å være både Halo og Jokinutria på samme og to forskjellige tider. Det er hans gamle brukernavn. Halo gamlingen, banner deg for å si videre til Blå-B, så han ikke at jeg sendte melding på Discord? 🥺 Jeg så at han var på Discord en liten stund i dag. Endret 4. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for å spore opp Bläs aktivitet på Discord. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å nevne noe om å spore opp. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for å også nevne "spore opp". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å nevne enda en gang "spore opp". Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for å gjøre "spore opp" til en trend. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Spre-M, banner deg for å atter en gang si "spore opp". 😜🤪😝😛 Endret 4. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for å terge meg en søndag ettermiddag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Spre-M, banner deg for at @Blåbanan sliter enda med å velge egen role i min Discord samfunn. Selv om jeg viser ganske tydelig med bilde hvor man skal trykke. 🥺🥺 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for å poste en skjermdump fra Discord. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 banner sm for ikke poste skjermdump fra Discord. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner Halo for å heller ikke poste en skjermdump fra Discord. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 banner sm for copy meg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Halo gamlingen, banner deg for å ha besøkt Discord samfunnet mitt i stad. Mangler bare Spre-M nå. 😀 Endret 4. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for å redigere innlegget sitt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) banner sm for copy meg @Omnia vincit amor DET ER ANDRE GANG DEN KOMMER OPP ER NOE FEIL DER Endret 4. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner Halo for å tagge Omnia. Nå blir'n dritsur igjen! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å om diskutere. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for å ikke diskutere noen som helst. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SM fordi, fordi, fordi, ahhhhhhhhhhhjhhhhhhhhh... god natt. Tulla. Legger meg om 6 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå