MR SPEED Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 banner sm du må fortelle søtta her om damma de ldr❤️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner Halo for å fortelle om en jeg har slått opp med. Heeeeeee? Hva er ldr for noe? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 banner sm søtta spør han sm om LDR han vet om ho veldig mye hekta avhengi forelska tenker bare på ho LDR SØTTA DIU MÅ TRYKKE❤️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Halo gamlingen, banner deg for at @SprengeMobil ikke klarer å skjønne hva LDR står for. Jeg skjønte hva det står for. 🙃🙃 Endret 4. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for å knurte inn videoer igjen, og Halo kan likesågodt pakke dama jeg var hekta på ifjor i reisesekken. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner Spre for å mene at Halo kan reise med sekken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner N-4K0 for å ikke legge merke til at jeg skrev om den grønne sekken fra Brødrene Dal som har plass til absolutt alt. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SM for å være helt opphengt i Brødrene Dal nå for tida. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Blå-B, banner deg for nå har jeg enda en ny medlem i Discord samfunnet mitt. En her fra fra Diskusjon.no. Prøv å gjett hem? 🙃🙃🙃 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for det er Hæp-Skit, gjetter jeg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Blå-B, banner deg for det er helt feil. H*n har også deltatt her på lekeplassen. 🙃🙃 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for det er Appelsinselger, gjetter jeg. Eller Halo, eller Nettels, elle N-4K0, eller noen andre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Blåbanan skrev (4 minutter siden): Banner SapMan for det er Appelsinselger, gjetter jeg. Eller Halo, eller Nettels, elle N-4K0, eller noen andre. Jah, det er en av dem. Men hvem? PS: Halo har vært på samfunnet mitt nå i 3 - 4 uker allerede. Det er ikke ham som er den nye. Endret 4. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for å glemme å banne. Jeg gjetter Fru App. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Blåbanan skrev (1 minutt siden): Banner SapMan for å glemme å banne. Jeg gjetter Fru App. Blå-B, banner deg for han fikk en score. Det er henne jah. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner SapMan for å få inn et nytt medlem på Discord-samfunnet sitt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 banner sm for skriver om Sapman nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner Halo for å også skrive SapMan. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Banner Haloen/jokinutria for å være både Halo og Jokinutria på samme og to forskjellige tider. Det er hans gamle brukernavn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 baner blå nå har han våkna opp 👉🏻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå