Millennium-Blå Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Banner SM for å ha sett den statusoppdateringen før jeg skrev den. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Blå-B, banner deg for å ha fjernet sin profilbilde. Endret 1. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Banner GUBBEN MIN BARE MIN MIN MIN MIN boys from liverpool THE BEATLES VERDEN BESTE ROCKE GRUPPE You say it's your birthday It's my birthday too, yeah They say it's your birthday We're gonna have a good time I'm glad it's your birthday Happy birthday to you Yes we're going to a party party Yes we're going to a party party Yes we're going to a party party I would like you to dance, birthday Take a cha-cha-cha-chance, birthday I would like you to dance, birthday Dance I would like you to dance, birthday Take a cha-cha-cha-chance, birthday I would like you to dance, birthday Dance You say it's your birthday Well it's my birthday too, yeah You say it's your birthday We're gonna have a good time I'm glad it's your birthday Happy birthday to you Vis mindre Endret 1. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Banner Halo for å like Beatles 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å like parodier. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Banner SapMan for å påstå at jeg har postet parodier. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å lese feil enda en gang. Begynner du å bli dautrøtt? 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 j bannir djig fjor åj skrave atan Spørangamobil araer dautrødt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Blå-B, banner deg for han er også dautrøtt, karver sånn med bokstavene. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Banner SapMan for å like parodier, derimot. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Spre-M, banner han for å ha rett. Liker noen av dem. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Banner SapMan for å påstå at jeg var dautrøtt lenger opp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å være rå treg å banne meg på akkurat DET. UwU 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Banner SapMan for å skrive UwU. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke vil si noe om at jeg fargelegger bannetråden i favoritt fargen min, rosa. via video'er. ??? Endret 1. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 BANNER gubben min bare min med rosa videoer jeg med DOOM 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Banner Halo fordi jeg fikk en bra pokemon Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Fru App, banner deg for å ikke vil vise oss den Pokemon'en hun har fanget. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Banner App for å banne igjen, flott! Bann i vei! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Blå-B, banner deg for å si at jeg at jeg har flått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå