Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  SprengeMobil skrev (På 25.9.2020 den 19.42):

Banner Sapman for å terge Halo.

Ekspander  

Banner GULLET VÄRT dobbel post nä du her se her ??? gullet kom ä dobbel post nä gullet värt jeg sitter ä venter pä dobbel posting fra deg gullet värt du har 5 min begynder se etter det Woff woff bilde nä du mä gjöre det gullet värt jeg sitter ä ser när du gjör det gullet värt

DOBBEL POST DA DRITER JEG I DET HUNDE BIKDE DU BLIR SÄ POKKER SÄSINT

Lenke til kommentar

Banner SM for å ikke dobbelposte. Jeg har laget et nytt program, skrevet i BlueBananaScript:

Vis skjult innhold

:tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Blä for å få meg til å flire :rofl: Når du først er innom McDonalds, kjøp noen Travis Scott-burgere :D :tease: 

Travis Scott-burger er altså en Quarter Pounder med hakket salat og ekstra bacon. For at det skal være en Travis Scott Meal, må man ha Sprite til. Denne menyen ble til da rapperen Travis Scott inngikk samarbeid med McDonalds. Travis Scott er en av mine favorittartister, og er en av verdens mest energiske liveartister. Han laget en av hiphopens beste album i 2018, som heter ASTROWORLD :thumbs: Hilsen musikknerden SprengeMobil selv.

What is the Travis Scott burger? Price, ingredients, history & more -  Republic World

• Liker 2
Lenke til kommentar
  SprengeMobil skrev (På 25.9.2020 den 20.27):

Banner Blä for å få meg til å flire :rofl: Når du først er innom McDonalds, kjøp noen Travis Scott-burgere :D :tease: 

Travis Scott-burger er altså en Quarter Pounder med hakket salat og ekstra bacon. For at det skal være en Travis Scott Meal, må man ha Sprite til. Denne menyen ble til da rapperen Travis Scott inngikk samarbeid med McDonalds. Travis Scott er en av mine favorittartister, og er en av verdens mest energiske liveartister. Han laget en av hiphopens beste album i 2018, som heter ASTROWORLD :thumbs: Hilsen musikknerden SprengeMobil selv.

What is the Travis Scott burger? Price, ingredients, history & more -  Republic World

Ekspander  

banner sm du hva med han du liker sä godt da.......sorry sä det musikk nerden han er nr 1 for deg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...