TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Spre-M, banner deg for han også oppfordre til terging Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 SprengeMobil skrev (På 25.9.2020 den 19.42): Banner Sapman for å terge Halo. Ekspander Banner GULLET VÄRT dobbel post nä du her se her ??? gullet kom ä dobbel post nä gullet värt jeg sitter ä venter pä dobbel posting fra deg gullet värt du har 5 min begynder se etter det Woff woff bilde nä du mä gjöre det gullet värt jeg sitter ä ser när du gjör det gullet värt DOBBEL POST DA DRITER JEG I DET HUNDE BIKDE DU BLIR SÄ POKKER SÄSINT Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Halo for å prøve å få meg til å dobbelposte. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner SM for å ikke dobbelposte. Jeg har laget et nytt program, skrevet i BlueBananaScript: Vis skjult innhold Start Banana <Program: Get SprengeMobil in the place =true if{SM says: "Banner Blä for å banne feil." tehn Blåbanan says: "Banner SM for å florte. :tease:" If{Halo: Combat Evolved bans Blåbanan here} (tehn: Take him to jail!) If halo:combat Evolved escapes(Tehn: Blåbanan helps him to escape) Include_TheDarkSapling - SCM_OnTheBannetråd(true) Do(Operation){ GiveSapmanAJoke=true SapMan +Halo = } add Blåbanan to the Bannetråd(action){ SetOnAnActionFilm} if Blåbanan bans wrong now(true){ return:Halo +SapMan\App\Scarvo+SM\N-4K0+Hæp+Spjonkm;-- LetBlåBananFlying(yes!){2x+2=46} CommandoToPC:"Go and nuy us some burgers on MCDonald, please!" Data.action(positive answer) PC =DoTheCommando! if(PC refuse to do what Blå says){Blå hit PC} end Program 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Blä for å få meg til å flire Når du først er innom McDonalds, kjøp noen Travis Scott-burgere Travis Scott-burger er altså en Quarter Pounder med hakket salat og ekstra bacon. For at det skal være en Travis Scott Meal, må man ha Sprite til. Denne menyen ble til da rapperen Travis Scott inngikk samarbeid med McDonalds. Travis Scott er en av mine favorittartister, og er en av verdens mest energiske liveartister. Han laget en av hiphopens beste album i 2018, som heter ASTROWORLD Hilsen musikknerden SprengeMobil selv. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner SM for å skrive fakta. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Blä for å ikke skrive fakta 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 SprengeMobil skrev (På 25.9.2020 den 20.27): Banner Blä for å få meg til å flire Når du først er innom McDonalds, kjøp noen Travis Scott-burgere Travis Scott-burger er altså en Quarter Pounder med hakket salat og ekstra bacon. For at det skal være en Travis Scott Meal, må man ha Sprite til. Denne menyen ble til da rapperen Travis Scott inngikk samarbeid med McDonalds. Travis Scott er en av mine favorittartister, og er en av verdens mest energiske liveartister. Han laget en av hiphopens beste album i 2018, som heter ASTROWORLD Hilsen musikknerden SprengeMobil selv. Ekspander banner sm du hva med han du liker sä godt da.......sorry sä det musikk nerden han er nr 1 for deg 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Halo gamlingen, banner deg for ingen ting på denne siden fikk meg til å le. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Sapman for å ikke ha lest programmet til Blä, som han skrev før jeg skrev om Travis Scott. Og Halo, "han du liker sä godt", snakker du om Post Malone? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 SprengeMobil skrev (På 25.9.2020 den 21.00): Banner Sapman for å ikke ha lest programmet til Blä, som han skrev før jeg skrev om Travis Scott. Og Halo, "han du liker sä godt", snakker du om Post Malone? Ekspander banner gullet mitt yes riktig gullet 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Halo for å ha rett i "han jeg liker så godt" 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (På 25.9.2020 den 20.56): Halo gamlingen, banner deg for ingen ting på denne siden fikk meg til å le. ??? Ekspander banner GUBBEN MIN BARE MIN LER DU IKKE MIN VENN DA GIFTER VI OSS IGJEN SI TIL GULLET VÄRT ATT HAN KAN VÄRE BRUDE PIKE GULLET 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Jeg banner Halo: Combat Evolved for å ikke ha satt dato for bryllupet mellom han og Sapman. 3 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner SM for bryllupet deres skal være den 25. oktober 2021. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Blä for å bestemme datoen til bryllupet til Halo og Sapman. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner SM fordi jeg skal også gifte meg, om ikke så lenge ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Appelsinselger for å gifte seg i virkeligheten. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner SM fordi jeg tenkte det kunne være en spøk? ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Appelsinselger for å spøke om ekteskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå