Millennium-Blå Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner SM for å bli beskrevet på tysk. Blast Mobile, du isst gerne grüne Bananen. Ich nicht, aber ich hoffe du hast den Spoiler gedrückt. Denken Sie daran, zukünftige mathematische Probleme zu beantworten, da sie sehr cool sind. Ich esse gerne Bananen, weil Banane gut ist. Möglicherweise müssen Sie Google Translate verwenden, um dies zu verstehen, aber ich weiß es nicht. Grüße Bananenfresser Blåbanan. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) Banner SM for å bli beskrevet på tysk. Blast Mobile, du isst gerne grüne Bananen. Ich nicht, aber ich hoffe du hast den Spoiler gedrückt. Denken Sie daran, zukünftige mathematische Probleme zu beantworten, da sie sehr cool sind. Ich esse gerne Bananen, weil Banane gut ist. Möglicherweise müssen Sie Google Translate verwenden, um dies zu verstehen, aber ich weiß es nicht. Grüße Bananenfresser Blåbanan. Endret 25. september 2020 av Blåbanan Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Blä for å dobbelposte med et smil Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner SM for det var ikke hensikten å dobbelposte. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Blä for å beklage. Noen ganger blir jeg fristet av Halo til å dobbelposte, men jeg gjør ikke det. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner SM for du fristet meg til å opprette en bruker på Last.fm. Skal teste mer av nettstedet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Blä for å sikkert ta en titt på brukeren min når han først er der Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner SM for jeg kan ikke nok om nettstedet, men jeg finner vel den der. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Blä for å se litt mer på Last.fm 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 SprengeMobil skrev (2 minutter siden): Banner Blä for å se litt mer på Last.fm banner sm tar ikke sjansen pä vannlig banning gulle sorry gullet Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Halo for å ikke ville ta sjansen på vanlig banning, mest "sitatbanning" Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) Spre-M, banner deg for å bruke for førstegang gåseøyner i denne leken. Endret 25. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Sapman for å påstå at jeg har brukt gåseøyne for første gang, det er feil, jeg har brukt det mange ganger før. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Spre-M, banner deg for å antyde at han har brukt gåseøyner i denne leken. Jeg har ikke sett deg bruke gåseøyner før nå. Du har alltids brukt anførselstegn istedenfor gåseøyner. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Sapman for å ikke ha sett meg bruke gåseøyne så ofte. Grunnen til at jeg har brukt anførselstegn er av og til når jeg skriver fra mobilen. Jeg foretrekker for det meste å skrive på PC. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 banner blä sm ds nako sc nä pröver det Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Halo gamlingen, banner deg for å banne Spre-M før meg. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Sapman for å terge Halo. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Spre-M, banner deg for å ikke terge Halo. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Banner Sapman for å oppfordre til terging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå