Gjest Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Banner blåB før æ vil ikkje Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Banner App for å ikke ville skrive på nordnorsk. De e ikkje så vanski, bære man får take på de. Du træng bær å bairn litt, sånn at de høres ut som om du skrik stygge bairneord, sånn inn i hælsikkes høgt. De æ jævla vikti når du ska lær dæ å skriv som en ækte nordlænding. Bære slå dæ laus med bairneordan dine, så inn i satans mykkje. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Bænner Blæ førr å åsså skrive på nordnorsk 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Banner SM førr å joine nordnorskskrivinga mi, han e oåsså ækte nordlænding, akkurat såm han Blå-B. Ho Appelsinselger skjøirn ikje nåkka av de vi skriv hær nu. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 (endret) BairnæBlåB før i satans svartje hælvetæ ? Endret 24. september 2020 av Gjest Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Appelsinselger skrev (Akkurat nå): BairnæBlåB før i satans svartje hælvetæ ? Banner snuppa setter en dusör pä 45.000 kredits Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Banner Halo for å sette dusører på folk, og å ikke joine nordnorskskrivingen vår. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Banner Blä for å gråte over Halos opphav. Halo er bosatt i Fredrikstad i Viken fylke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Spre-M, banner deg for å ha gjort meg døutrøtt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Banner Sapman for å ikke legge seg når han blir dautrøtt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Spre-M, banner deg for jeg vurderer å gjøre det. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Banner Sapman for å høre på min anbefaling Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Blåbanan skrev (7 minutter siden): Banner Halo for å sette dusører på folk, og å ikke joine nordnorskskrivingen vår. banner blä har en venn her i forumet som er nordlening ä har det i blodet nordlening i blodet familjen min er fra nord ser du ikke sinne mitt....unnskyld bare forsett med det tullet ditt er ok er litt sein ä skrive mä taste en ä en bokstav tar lang tid ? er ikke sint pä deg men en ä en bokstav o Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Halo gamlingen, banner deg for å ende være frustrert. ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Banner Sapman for å ikke kommentere at han ignorerte meg igjen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (15 minutter siden): Halo gamlingen, banner deg for å ende være frustrert. ??? banner GUBBEN MIN bare min sm slutt ä syt da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 SprengeMobil skrev (27 minutter siden): Banner Blä for å gråte over Halos opphav. Halo er bosatt i Fredrikstad i Viken fylke. banner sm for nöyd nä din dott Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Banner Halo: Combat Evolved for å dobbelposte med et smil. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Banner Halo: Combat Evolved for å dobbelposte med et smil. bannefrikommentar jeg begynder ä skrive nä när jeg var ferdig da hadde du gubben skrive der..... er sein sä jevlig tar tid....... jeg overser deg ikke IKKE du....sorry hvis du föller deg oversett er bare att mä trykke pä en ä en bokstav tar tiiiiiiiiiid sorry hvis du föller deg oversett sm ???????☹️?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Halo, banner deg for påstå at jeg syter. Jeg vil ikke at noen skal være sur/frustrert på noen i denne leken, generelt her på Diskusjon.no. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå