Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner App for å ikke ville skrive på nordnorsk. De e ikkje så vanski, bære man får take på de. Du træng bær å bairn litt, sånn at de høres ut som om du skrik stygge bairneord, sånn inn i hælsikkes høgt. De æ jævla vikti når du ska lær dæ å skriv som en ækte nordlænding. Bære slå dæ laus med bairneordan dine, så inn i satans mykkje. :tease:

Lenke til kommentar
Blåbanan skrev (7 minutter siden):

Banner Halo for å sette dusører på folk, og å ikke joine nordnorskskrivingen vår. :cry:

banner blä har en venn her i forumet som er nordlening ä har det i blodet nordlening i blodet familjen min er fra nord ser du ikke sinne mitt....unnskyld bare forsett med det tullet ditt er ok er litt sein ä skrive mä taste en ä en bokstav tar lang tid ? er ikke sint pä deg men en ä en bokstav o

 

Lenke til kommentar
SprengeMobil skrev (Akkurat nå):

Banner Halo: Combat Evolved for å dobbelposte med et smil.

bannefrikommentar jeg begynder ä skrive nä när jeg var ferdig da hadde du gubben skrive der..... er sein sä jevlig tar tid....... jeg overser deg ikke IKKE du....sorry hvis du föller deg oversett er bare att mä trykke pä en ä en bokstav tar tiiiiiiiiiid sorry hvis du föller deg oversett sm ???????☹️??

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...