N-4K0 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Banner Spre for å ikke bli lokket av sushi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Nako, banner deg for jeg liker ikke sushi. Da nytter det ikke å lokke meg med det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Banner GUBBEN MIN skal kjöpe 2 sushi i morgen hum deilig fär fisk i meg skal ta bilder til deg ds min venn. ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Halo gamlingen, banner deg for enda snakke om sushi. Og han har enda planen om å vise flere sushi bilder. ??? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 banner GUBBEN BANNER DEG FOR IKKE LIKE SUSHI ???? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Halo, banner deg for jeg har prøvd sushi. Fikk brekninger av det med en gang. Det nærmeste jeg kan spise av rå fisk, er røykalaks og tørka fisk. Jeg kan til og med få brekninger av det også, hvis jeg spiser for mye. Samme med reker også, for mye reker, da kommer jeg til å brekke. Mye av rått sjømat, kan jeg brekning av, eller få brekning av. Endret 17. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Banner Sapman for å ikke like det meste av rå sjømat, som Skætmæn gjør Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Banner sm SI GUBBEN FORT HIT SE BILDE liker du det gubben min bare min SM SORRY Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Banner Halo for å vise frem lunsjen sin. På denne datoen, 17. september, i 1991 gir Guns N' Roses ut sine tredje og fjerde studioalbum, nemlig Use Your Illusion I og Use Your Illusion II. Første plata er særlig kjent for låtene November Rain, Don't Cry og en coverversjon av Live and Let Die. Andre plata finner man bl.a. You Could Be Mine, Estranged, en coverversjon av Knockin' on Heaven's Door og til og med en alternativ versjon av Don't Cry. Andre plata deburterte på toppen av Billboard foran ener'en. Use Your Illusion I og Use Your Illusion II fyller 29 år idag! Gratulerer! Hilsen musikknerden SprengeMobil selv Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 banner -sm det er et album ikke menneske da??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Banner Halo for å tro at musikkalbum er som mennesker. Men musikkalbum er verdt å markere utgivelsedatoer, slik at det blir "platejubileum" eller "platebursdag", som Jørn på Radio Rock bruker å markere i hver eneste sending Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 banner SM nä skriver mnsm Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Banner Halo for å skrive "mnsm". Hva er det for noe? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 banner MNSM du fär svar ikke nä etter mnsm Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Banner Halo for å ikke gi meg svar på hva MNSM betyr. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) BANNER MNSM JO DU SKAL FÄ SVAR... ETTER JEG ER TILBAKE I SPILLE PC LOVER JEG DEG BRUKE GOOGLE LEKEN NÄ NEI ORKER LETE ETTER BILDER I IPHONE Ä IPAD AIR HER I VR BLIR VANSKLIG COPY BILDER FRA GOOGLE MNSM SORRY MNSM Endret 17. september 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Banner Halo for å love meg å bruke Google-leken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Spre-M, banner deg for å tro at jeg ikke spiser noe som helst av sjømat. Det går i høy gap hvis det ikke er rått. Ps: Si videre til Halo gamblingen at jeg spiser kylling. Er heller ikke så super glad i det heller. Det klarer jeg å spise, den kyling tika masala kunne du ha servert meg. ? Endret 17. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) banner GUBBEN MIN SI TILMnsm det betyr se spoiler gutt trykk da. Spoiler nyserig pä hva m mn mns mnsm M MN MNS MNSM Spoiler VELDIG NYSERIG DA BARE TRYKK Spoiler NYSERIG ER FARLIG DET. Spoiler Nä förste ord nei en spoiler til MNSM Spoiler MUSIKK ER FÖRSTE ORD. Spoiler andre nyserig per se neste spoil da Spoiler andre ord er nerden Spoiler da blir det en spoiler til mnsm Spoiler 3 ord er sprenge Spoiler nä 4 ord petra er mobil se neste spoiler der er svaret du... Spoiler MUSIKK NERDEN SPRENGE MOBIL ER RIKTIG SVAR PETRA NYSERIG PETRA Endret 17. september 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Banner Halo for å leke med skriftstørrelser, som jeg ellers aldri pleier å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå