TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 (endret) Spre-M, banner deg for å si edda bedda. PS: Nå klarte jeg opp starte en ny side i denne leken. Endret 15. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Banner Sap for å påstå at jeg sa "ædda bædda". Jeg sa ikke det, jeg brukte da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Spre-M, banner deg for å bruke edda bedda emojien igjen. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Banner @TheDarkSapling - SCM for å tilkalle meg tidligere i denne tråden, og for å banne @SprengeMobil. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Blå-B, banner deg for jeg har savnet deg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 banner ds si til sm blir ikke noen bilder av tanksene mä satt vogna pä vent skruene mutterene sitter nei develsk vanklig ä fä skrudd i sä jeg venter vise hva jeg kjöpt hos elefun Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 (endret) Halo, banner deg for å ikke ramse opp en liste over Diskusjon.no medlemmere. @SprengeMobil@Blåbanan@Scarvo@Arizona@Halo: Combat Evolved@Gavekort@Omnia vincit amor@Krozmar@N-4K0@WeirdFace@madammim Endret 15. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 (endret) Banner Sap for å skrive deler av alle medlemmene av Diskusjon.no. Her er en liste over brukere som har postet i Bannetråden v3 siden jeg begynte i tråden 7. april 2019: @SprengeMobil @Halo: Combat Evolved @TheDarkSapling - SCM @N-4K0 @Scarvo @Nimrad Radovan @Kris85 @kronisk @Omnia vincit amor @Chocolate-Monster @Blåbanan @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT @Appelsinselger @Mr Fawk Endret 15. september 2020 av SprengeMobil Glemte en bruker Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 (endret) banner @SprengeMobil sänn gär det i vr brillene med @ er handi kappet nä uten spille pc da... ä det samme med jeg har kjöpt pä elefun ? Endret 15. september 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Banner Halo for å være handikappet uten spille-PC. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Spre-M, banner deg for å nå har jeg lenger liste en deg.De som ikke er med lenger i denne leken:@Latias@Nesa_til_Nuffene@Tricell@After Dark@Romis@Gypsy@Datasmurf@GreenRay@Xanman@Mr. A@SHHHKSHHHK@Gitarhm@n4w@AyeAye@Hoikka@AdNauseam@Grambo@Hanske@Mr. Lurk@haakl@igxx@Nik0@Snasent Gjest bruker-141017@Quote@-Sevve-@Bruker-104685@salamishit@Nødstopp@nwB.ViPeR Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 (endret) Banner Sap for å minnes de gode gamle brukerne. Endret 15. september 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Spre-M, banner deg for å ikke minnes av de gode gamle brukere. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Banner Sap for å prøve å få meg til å minnes de gode gamle brukerne. Jeg husker den gang Latias var så opphengt i Nora Mørk. Jeg husker den gang AyeAye generaliserte med at dagens ungdom ikke vet at den tresifrede koden på baksiden av bankkortet heter CVC. Jeg husker den gang Gitar bannet Latias for å onanere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Spre-M, banner deg for å prate mye. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 (endret) banner gubben si SM husker sm var forelska i lana ikke i meg...er din egen feil du lurer meg Endret 15. september 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Halo, banner deg for å banne feil person. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Banner Sap for å banne rett. Halo, hvem slags Lana snakker du om? Nå skjønner jeg ingenting..............................................:...........:................................... 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Banner Sap for å banne rett. Halo, hvem slags Lana snakker du om? Nå skjønner jeg ingenting..............................................:...........:................................... banner SM bra TOPP den löste du helt jevla bra ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Banner Halo for å skrive om noe jeg har løst, hva er det jeg har løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå