N-4K0 Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Banner Spre fordi nå blir det for mye dårlig mat og musikk her Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Nako, banner deg for å være kresen både på musikk og matretter. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Banner TheD for å både spise, og høre på alt. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Blå-B, banner deg for å ha rett i alt jeg hører på alt av musikk. Eller nesten alt, det eneste jeg ikke klarer å høre på er Sputnik og skrike opera. Ellers hører jeg på alt. ?? 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 ¨Banner TheD for å ikke like musikk som ikke trenger å bli likt. Country liker jeg dårlig. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Blå-B, banner han for å ikke like country. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Banner TheD for å høre på Canon in D. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Banner Blä du er bake in D si til DOGMEAT du har ikke smak ???? blä DOGMEAT=NAKO I AM BAD BAD BOY Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Banner Halo for å gjøre et forsøk på å lokke frem N-4K0. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) banner BLÄ QUEEN YEAH ROCK VIRKLIG BRA nem okan rekil ekki ted Endret 9. september 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Halo gamlingen, banner deg for å kalle meg for Dogmeat. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) BANNER GUBBEN HA HA DU ER IKKE DOGMEAT MEN DET ER NAKO... MEN NÄ KALER JEG NAKO FOR NAKO IKKE DM...HAR 5 MIN FIKK MINI HÖVLEN I POSTEN NÄ SkJERTE MEG PÄ MINI HÖVELEN SYL SKARP... Endret 9. september 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Banner Halo for å ennå omtale N-4K0 som DOGMEAR. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Banner Sprengemobil for å nevne totalt tre forskjellige navn i en og samme setning. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Banner Scarvo for å multiposte igjen, og får å ikke delta i den nye leken i denne kategorien, som jeg opprettet. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 @Blåbanan, banner deg for å gi en dedigen virtuell bamse klem til både, @SprengeMobil og @N-4K0. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Banner TheD for å lenke til brukernavnet mitt, hvordan gjør han det? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Blåbanan skrev (17 minutter siden): Banner TheD for å lenke til brukernavnet mitt, hvordan gjør han det? Blå-B, banner han for å ikke skjønne hvordan jeg gjør dette, @TheDarkSapling - SCM. Du må bruke @ så navnet til brukeren. Ikke verre en det. ?? For eks: @BrukerensNavn uten mellomrom, mellom @ og første bokstav. Endret 9. september 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 BannerGUBBEN SE HER 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Banner Halo for hvor er SprengeMobil? Kom fram, @SprengeMobil Kom fram, kom fram, jeg vil banne deg. Endret 9. september 2020 av Blåbanan Nå må det funke 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå