Millennium-Blå Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner SM for jeg liker JavaScript. JavaScript er dig! console.log("Hello, World!"); 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Blä for å like JavaScript. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Halo for jeg elsker JavaScript. Elsker du JavaScript? Se i spoiler. var PrintSentence="Hello, world!"; console.log(PrintSentence); 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Blå-B, banner deg for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å, for å ikke stamme sånn. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Sap for overdrevent bruk av "for å". Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner TheD for å skrive "for å" flere ganger etterhverandre. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Blä for å banne feil. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner SM for å banne rett bruker-bruker-brukeluker-bruker. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 banner blä You Shock Me Night And Higway To Hell Hells Bells 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Halo, banner deg for å si noe stykt H-ordet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) Banner Sap for å skrive et ord jeg aldri skjønner. Stykt?! Hva er det? Endret 8. september 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke skjønne ordet "stykt". Det er dialekt, og betyr fælt eller grufullt. Dette er mer bokmål: https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+stygt&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Endret 8. september 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Sap for å skrive linken. Åja, ser det nå. «Stygt» var det ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 BANNER SM FLIP FLOP & FLY Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Banner Sap for å skrive linken. Åja, ser det nå. «Stygt» var det ja. Spre-M, banner deg for jeg har til vane av og til å si stygt med "k" av og til. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 banner gubben du glemte meg er du full???????????? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Halo gamlingen, banner deg for å nevne noe om at jeg glemte deg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Sap for å bekrefte at han har glemt Halo. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Spre-M, banner deg for å nevne noe om gubben og gamlingen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Sap for å ta helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå