N-4K0 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Halo for å flire. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Halo for å være en gjennomsnittlig rockestjerne Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 banner SM Crazy train OZZY OSBOURNE SONG Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Halo for å like Ozzy Osbourne og i tillegg Black Sabbath som han var vokalist i . Ozzy har laget låt med Post Malone to ganger, første gang ifjor høst da Post fikk med seg både Ozzy og Travis Scott på låta Take What You Want, niende spor på Posts tredjealbum Hollywood's Bleeding. Andre gang var det Ozzy som fikk med seg Post på låta It's a Raid, som avslutter Ozzys nyeste soloalbum Ordinary Man. Hilsen musikknerden SprengeMobil selv 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 banner SM liker det jeg ser ????? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Spre-M, banner deg for å vise et bilde av han Ozzy. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Sap for å kun nevne Ozzy Osbourne, og ikke Post Malone. Halo, Har du hørt låtene Post og Ozzy lagde sammen? Skal ikke mase. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 banner SM NEI har det skal siden Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Halo for å ta imot tipsene mine Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 banner sm WELL, gonna write a little letter Gonna mail it to my local DJ it's rockin' little record I want my jockey to play ROLL OVE BEETHOVEN Gottahear it again today....????? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Halo for å høre på Cliff Richard. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 banner SM nei det er en CHUCK BERRY SANG Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Halo for å skrive rett. Unnskyld at jeg skrev feil, men Cliff Richard, og så The Sonics har covret denne forøvrig Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Spre-M, banner deg for å si unnskyld til Halo. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 banner SM bandet til cliff richard er the sadowsv Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Halo for å forklare meg noe jeg vet. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner SM for å forklare meg noe jeg ikke visste, nemlig at du ikke visste det som stod i det forrige innlegget. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Spre-M, banner deg for å fortelle noe om noe å fortellinger. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Banner Sap for å banne feil igjen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) BANNER SM say BETH PÄ B SIDEN KISS BLE VERDEN BERÖMTE NATTA OVER ROCK AND ROLL ALL NITE AND PARTY EVERY DAY KISS 1977 TO 2020 KISS ALIVE KISS ARMY NORWAY KISS FOR EVER NOT MORE Endret 8. september 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå