SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å ikke ha Discord Han har Skype forøvrig 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for å banne feil, igjen. Jeg tror han er litt trøtt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å minne på om en ny flau tabbe som jeg har gjort. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for å ha fått bannedyskorreksi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å snakke om den fordæmte tullesykdommen igjen 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for å banne meg i disse bannedyskorreksitider. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å snakke om et nytt begrep jeg syns er teit. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for skal jeg være ærlig, synes jeg også det er teit. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å være enig med meg 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for å enig meg være med. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å geipe. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for å tro at jeg geiper. Det var bare en emoji, men jeg geiper ikke i det virkelige liv, men her kan jeg geipe så mye jeg vil. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 (endret) @Blåbanan, banner deg for han er også hjertelig velkommen til min Discord-samfunn. Det er en samfunn for kunst og gaming +++ med mer. ?? Her er invitasjonen til samfunnet mitt. ?? https://discord.gg/XYYupcHva er Discord?https://no.wikipedia.org/wiki/Discord Endret 4. september 2020 av TheDarkSapling - SCM 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Sap for å gjenta noe vi har lest fra forrige side. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Spre-M, banner deg for jeg tenkte kanskje at han over så min forrige post. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Sap for å tenke at Blä overså den. Han gjorde faktisk det siden Blä startet ny side! 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner TheD for å gjøre noe genialt med brukernavnsformateringen, og for jeg skal prøve å logge inn der på Discord. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Blå-B, banner deg for å ikke glemme å velge din egen rolle i samfunnet mitt. ? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Sap for å minne på Blä om noe på Discord. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Spre-M, banner deg for å snakke om påminnelsen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå