Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for jeg svarte på meldingen. Du kan se svaret. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å skrive at han svarte på meldingen. Det har jeg, Blä og Sap sett. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for å lese meldingen sammen med Sap, som sitter og leser her inne på bannetråden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Blå-B, banner deg for han hører ikke på Level Up Norge sin denne ukens podcast. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner TheD for å oppfordre meg til å høre på postcast i disse koronatider. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å bruke et begrep som er dødt for min del. "i disse koronatider" syns jeg er helt forkastelig. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 banner Sm trykk trykk veldig mange TERGE ikoner? Spoiler ? 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Halo for å sitte på rommer sitt, med en høytaler med ABBa på. The winner takes it all! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å anta hva Halo hører på. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Sm for å ha hørt på en sang av Post Malone. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å ha helt rett Sitter å hører på Topplista på NRK P1 med Eirik Kjos https://radio.nrk.no/direkte/p1_troms Hørte nylig Katy Perry med nytt album på 25. plass som heter Smile. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for å ha vunnet dagen den 1. september. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 (endret) Banner Blä for å snoke på min informasjon. Topplista i NRK P1 tar for seg de 40 mest populære albumene i Norge basert på strømming og salg, og her publiseres listene: http://www.topplista.no Nettstedet og listene settes sammen av IFPI Norge. Jeg har stor tro på den lista, og jeg syns den blir en verdig arvtager etter VG-lista, som jeg syns er dødt for min del. Endret 4. september 2020 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for å høre på topplista. Oh my Lord, oh my Lord, I need you by my side. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 (endret) Banner Blä for å skrive om det jeg hører på. Da du sa at jeg hørte på Post Malone tidligere, så er jeg faktisk en stor fan av Post Malone (egentlig navn Austin Richard Post) selv Har forøvrig alle platene hans. Endret 4. september 2020 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner SM for å banne helt feil person, og å forveksle meg med Sap. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner Blä for å minne meg på om min flaue tabbe. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 (endret) Spre-M, banner deg for han har husket å velge rollen sinn på Discord samfunnet mitt. Endret 4. september 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Banner TheD for å snakke om Discord. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 (endret) Blå-B, banner deg for å ikke snakke om Discord. Men du er gjertelig velkommen til min samfunn. Det er et samfunn for kunst og gaming +++ med mer. ?? https://discord.gg/XYYupc Endret 4. september 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå