Millennium-Blå Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Banner Sm for å også banne feil. Han må ha en ekstra dose antibannedyskorreksin. Mohahahahahahaha! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Banner Blä for å snakke om den forbanna tullemedisinen igjen! 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) Spre-M, si videre til Blå-B, for han vil gå bananas med meg? Spoiler Endret 3. september 2020 av TheDarkSapling - SCM 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Banner TheD for å trenge overnevnte legemiddel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Blå-B, banner deg for å betro at jeg trenger legemiddel. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 TheD, banner deg for å betro jeg at legemiddel trenger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Blå-B, bananer deg for å nå har jeg hørt 2 timer av denne videoen. Spoiler 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Banner TheD for å bruke unødvendig tid på å høre på en sang som varer i 10 timer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Blå-B, bananer deg for å ikke bruke unødvendig tid på en og samme sangen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) Banner Blä for å påstå at det finnes ti timer lange sanger, hør nå på et langt mesterverk her: Banner Sap for å banne før meg Endret 3. september 2020 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 banner blä for han leker dr blä 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Banner Halo for å banne feil. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Spre-M, bananer deg for å ikke bananer feil. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 banner ds si til sm tar tid i vr ?????????????????????????? Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 TheD, banner deg for lalalalalallalalalalalalalalalalalallalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala æsj lalalalalalalalalka æsj lalalalalalalala. Jeg vet ikke hva jeg skriver. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Blå-B, bananer deg for å ha spist for mye blåe bananer. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 TheD, banner deg for å ha spist for lite av de overnevnte bananene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 banner donky kong nä har du gätt bannanas ???????????? 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Banner Halo for å betro at jeg har bananas. Han har en melkepakke i kjøleskapet, og hundrevis av pinneiser i fryseren, så når han skal finne frysemat, må han grave under pinneisene, sil at noe av isen detter på gulvet, så han må sette isen på plass, men så smelter isen, fordi det er så varmt i huset, så kaster han isen, så spiser han en is om dagen, så kan det hende at noen banner samtidig som meg, grunnet en lang setning, som tar over ett minutt å skrive, som er delt inn i 60 sekunder, som er delt inn i 100 millisekunder, som er et begrep på tid, som er et ord. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Halo, BANANER deg for å gjeipe så fælt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå