MR SPEED Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Banner Sm 1 det er 1....kryssfiner sammen pressa 2......puser puser altt ser ser 3 det finnpusa 4 jo sikert noe du skal köde med her blä ds eller meg nei mä lime noe bruker epoxy 5 min 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Banner Halo for å følge mine råd Nå flirer jeg av det du skrev 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 banner Sm vet du tultet litt din klovn ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Banner Halo for å være en klovn. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 (endret) Banner SprengeMobil for å bli lakt en klovn. IKKE TRYKK PÅ SPOILEREN!!! ADVARSEL. Du blir advart mot å trykke på denne spoileren. Advarselen er for å sikre din sikre helse. Dersom du velger å trykke på spoileren, kan det få svært farlige konsekvenser. Det er derfor best å la være. Hilsen WHO. Kødda! Ingenting skjedde! Du trykket på spoileren! Du må stole på helsemyndighetene! Du viser lav tillit til WHo. Dermed gir vi deg ingen tillit Endret 29. august 2020 av Blåbanan Retter skrivefeil. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Banner Blä for å tulle med meg. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Banner SprengeMobil for å trykke på spoileren. Ikke trykk på denne spoileren, den kan være skadelig! Advarsel. Hei, SprengeMobil. Jeg advarer deg mot å trykke på spoileren, da dette kan føre til at alle bananene blir brune. Ikke trykk på spoileren, for ditt eget beste. Alarm! Nå vil kattene dine ut, SprengeMobil! Bra du trykket på spoileren. Du hadde ikke visst dette om du ikke hadde trykket! Flott. Tusen takk. Hei, SprengeMobil. Det kan godt hende du trykket på spoileren, hva har du å si til det? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Banner hør her Queen https://open.spotify.com/track/4pbJqGIASGPr0ZpGpnWkDn?si=_TzYpCXfQF2Zv0Aiul7_tg 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Banner Halo for å be Blä om å høre på Queen, som er helt toppers Akkurat nå sitter jeg og ser på S&M2 av Metallica 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Banner SprengeMobil for å ikke kommentere spoileren, og å like Queen, noe som er bra. Jeg har blitt hekta på spoilere. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 banner blä nä er crazy nights crazy nights crazy nights Crazy train Ozzy 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Yo Halo, banner deg for å like Crazy nights Jeg har spoilomani! Hei, vil legge inn spoiler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 banner blä i like @@@@@@@@@@ Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler I LIKE KISS ARMY KISS ONLINE KISS FOR EVER KISS 1974 TO 2022 END OF KISS FOR EVER NOT MORE KISS 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Halo, banner deg for å ikke trykke på spoilen. Jeg sa IKKE trykk. Jeg advarte deg, IKKE trykk. Er du døv? Jeg sa IKKE trykk. Du vil angre hvis du trykker videre nå.Har du mistet ørene dine? Tydelig hvis. IKKE trykk for fu** sake. Har du virkelig grodd tær i ørene dine? IKKE trykk. Hvis du trykker videre nå, da vil du se noe du ikke liker. Går det virkelig ann!! Slutt å trykk. Du må IKKE trykke. Bildet som du ikke liker kommer stadig nærmere. DU vil virkelig se bildet bildet du hater...vil du? Avarende IKKE trykk. HERRE GUD. DU må IKKE trykke. Bildet er farlig nært nå. Jeg advarte deg. Her er den. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Banner Gubben selv ha ha gratullere som dagen klovn ? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Halo, banner deg for å ikke trykke på spoilen. Spoiler Jeg sa IKKE trykk. Spoiler Jeg advarte deg, IKKE trykk. Spoiler Er du døv? Jeg sa IKKE trykk. Du vil angre hvis du trykker videre nå. Spoiler Har du mistet ørene dine? Tydelig hvis. IKKE trykk for fu** sake. Spoiler Har du virkelig grodd tær i ørene dine? IKKE trykk. Hvis du trykker videre nå, da vil du se noe du ikke liker. Spoiler Går det virkelig ann!! Slutt å trykk. Du må IKKE trykke. Bildet som du ikke liker kommer stadig nærmere. Spoiler DU vil virkelig se bildet bildet du hater...vil du? Avarende IKKE trykk. Spoiler HERRE GUD. DU må IKKE trykke. Bildet er farlig nært nå. Spoiler Jeg advarte deg. Her er den. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 (endret) TheDarkSapling - SCM skrev (10 minutter siden): Halo, banner deg for å ikke trykke på spoilen. Skjul innhold Jeg sa IKKE trykk. Vis skjult innhold Jeg advarte deg, IKKE trykk. Vis skjult innhold Er du døv? Jeg sa IKKE trykk. Du vil angre hvis du trykker videre nå. Vis skjult innhold Har du mistet ørene dine? Tydelig hvis. IKKE trykk for fu** sake. Vis skjult innhold Har du virkelig grodd tær i ørene dine? IKKE trykk. Hvis du trykker videre nå, da vil du se noe du ikke liker. Vis skjult innhold Går det virkelig ann!! Slutt å trykk. Du må IKKE trykke. Bildet som du ikke liker kommer stadig nærmere. Vis skjult innhold DU vil virkelig se bildet bildet du hater...vil du? Avarende IKKE trykk. Vis skjult innhold HERRE GUD. DU må IKKE trykke. Bildet er farlig nært nå. Vis skjult innhold Jeg advarte deg. Her er den. Bannet gubben trykket ikke pä den förste resta trykket risiker bli väken.. jeg vet det blir skandale... men jeg sier det like ut jeg rister live i GUBBEN NÄR MAN BLIR 66 AHA AHA AHA GOOD NIGTH DS GUBBEN Endret 29. august 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 TheD, banner deg for å pakke inn spoileren din i flere lag. Du har visst fått et aggressivt tilfelle av spoilomani, noe som kan være skadelig, dersom smitten spres. Jeg er kilden til smitten. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 banner Blä jo flere klovner jo bedre er det.....????????? Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Banner Halo for å være i 66-modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå