Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

banner SM si til ds SM har bruker der....... SUPER MARIO DU HAR 1 uke på din knøl .....øye ser du ikke er på logget din knøl..... ds å jeg er der din knøl ......du har 1 uke velger du ikkegåinn gi faen drite i det da angrer du......få ræva i gir gå inn på den siden ds hvil du skal komme in p` din knøl ......du 7 dager fra nå av er det ikke noe SM DER så forlater jeg forumet for alltid 

Endret av Halo: Combat Evolved
Lenke til kommentar

Banner Sap for å innrømme.

Jeg har bestemt meg for å ta pause fra forumet på ubestemt tid. Så får dere ellers ha det fint selv om jeg ikke er her. Men jeg kommer tilbake en gang iblant hvis jeg vil poste en sang som jeg hører på i "Hvilken sang hører du på nå?", eller i Google-leken, sistnevte jeg har holdt på lengst i.

Endret av SprengeMobil
Lenke til kommentar

Halo, jeg velger dig at Bande, med den Begrundelse for at Formidle at SprængeMobil varde tilbage at Bandatrådin. Eg bjottir till føroyskt ok islendsku. Eg eru forstandu ltjigrandinnn føroyskum, den vara bara att støkva på die Überzetzhung. Ich liebe die Lingvistik, und ich liebe Deutsch, für es ist eine schöne Sprache. Ich gern Halo zu betragen das m¨øhler Zug, wihr ich fährer. Eg ljagar mina eigandi ordinn, å dem eru forfojloknades inum minum huskortankuminn. Varades talardin, eg settur gandin på Halo, så hæn vil skrivi til Blåbananur at han skal skrivi att norvegerum. Å hjå alli, tar førvældadinn till Sprengemobillum, sidan hænnum itto varadummin hera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...