SprengeMobil Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Sap for å begynne å undre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 (endret) banner SM si til ds SM har bruker der....... SUPER MARIO DU HAR 1 uke på din knøl .....øye ser du ikke er på logget din knøl..... ds å jeg er der din knøl ......du har 1 uke velger du ikkegåinn gi faen drite i det da angrer du......få ræva i gir gå inn på den siden ds hvil du skal komme in p` din knøl ......du 7 dager fra nå av er det ikke noe SM DER så forlater jeg forumet for alltid Endret 24. august 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Halo for å være sint igjen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Nako, banner deg for å være helt rolig og avslappet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Banner Sap for å være slappet og avrolig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Banner N-4K0 for å vrenge på Saps ord. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Spre-M, banner deg for hvorfor vil du ikke være med i min Discord samfunn? ?? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Banner Sap for å stille spørsmål. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 banner STORE ELG OKSEN han er lat nä han orker lage bruker da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Banner Halo for å kalle meg noe stygt Kaptein Sabeltann som profilbilde døde ut nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) Spre-M, banner deg for han vil ikke innrømme at han selv har skrudd av profilbildet sitt. Endret 25. august 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) Banner Sap for å innrømme. Jeg har bestemt meg for å ta pause fra forumet på ubestemt tid. Så får dere ellers ha det fint selv om jeg ikke er her. Men jeg kommer tilbake en gang iblant hvis jeg vil poste en sang som jeg hører på i "Hvilken sang hører du på nå?", eller i Google-leken, sistnevte jeg har holdt på lengst i. Endret 25. august 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Spre-M, banner deg for å ta en lang pause. Du blir dypt savnet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Jeg banner TheDarkSapling - SCM for siste gang foreløpig, for å savne meg Ha det folkens! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 banner SM han er il bake da igjen. HURRA. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Halo, jeg velger dig at Bande, med den Begrundelse for at Formidle at SprængeMobil varde tilbage at Bandatrådin. Eg bjottir till føroyskt ok islendsku. Eg eru forstandu ltjigrandinnn føroyskum, den vara bara att støkva på die Überzetzhung. Ich liebe die Lingvistik, und ich liebe Deutsch, für es ist eine schöne Sprache. Ich gern Halo zu betragen das m¨øhler Zug, wihr ich fährer. Eg ljagar mina eigandi ordinn, å dem eru forfojloknades inum minum huskortankuminn. Varades talardin, eg settur gandin på Halo, så hæn vil skrivi til Blåbananur at han skal skrivi att norvegerum. Å hjå alli, tar førvældadinn till Sprengemobillum, sidan hænnum itto varadummin hera. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Blå-B, banner deg for å prøve å snakke på flere språk. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Thed, ig digr bandin fyrr att ritjo åt språkumin vårades. Lavaj, SprengeMobili kiwovilatu olori tardi. Ghølvør,ya mboko SprengeMobil ka vakan moi gnok chiuguiq. Saelardhan! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Blå-B, banner deg for lage et tullespråk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Banner ds ga deg en tommel men fär ikke gitt deg noen bilder fra vr brillene ä ipad air likker ikke discord fär se om iphone liker discord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå