SprengeMobil Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Halo for å smile og juble over at Scarvo er her. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 (endret) Banner SM han MR-S66 har sovna her.... for MR-S66 drar tömme stokker her...:.:.. Endret 24. august 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Halo for å påstå at Scarvo drar tømmerstokker. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner SprengeMobil for å ikke påstå noe slikt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Blä for å ikke påstå noe, heldigvis. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 banner SM jeg pästär att att du ikke pästär noe. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner SprengeMobil for å påstå at jeg ikke påstår noe. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Blä for å banne feil bruker igjen! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 (endret) banner SM si til blä hvil du länne mine lese briller for du har bannet feil bruker flere ganger i dag BLÄ blä blä blä ser du det nä Endret 24. august 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Halo for å skrive Blä flere ganger, og et erte-face. Halo, The Dark One who sailed over the green field of the computision. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 banner blä erte face er du selv. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Halo for å ha besøkt profilen min for 2 timer siden jeg skrev dette innlegget. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 banner BLÄ först mä jeg banne deg ja skal trykke vet det blir skandale. AHA AHA AHA Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 (endret) Banner Halo: Combat Evolved for å banne før meg. Endret 24. august 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Scarvo for å delta i denne tråden, Jeg har...-leken, og Wikipedia-leken. Fortsett sånn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner BLÅ kjøpt ei heil kasse ølÆ vakla mæ frem I mot disken der hørt æ ei fanfare og et jævla høgt brøl 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Halo, yes! Du har Æ, Ø, og Å! Gratulerer! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 (endret) Blåbanan skrev (4 minutter siden): Banner Halo, yes! Du har Æ, Ø, og Å! Gratulerer! banner blä nei brukte mobilen lime den txt inn til deg Endret 24. august 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Banner Halo for å lure meg. PS: Ciaran og Ciara sitter å leser dette akurat nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 (endret) banner BLÄ AHA AHA AHA NÄ LURTE JEG BLÄ Det var vel en tirsdagsmorra,æ satt der å kikka.På rægningsbunken, enogenhalv meter høg.Kan ikke se ig ha mottatt,Kan ikke se og ha mottatt,kan ikke se og ha mottat......I fra bank og kemner og all slags svineri.Da nederst i bunken lå det et vakkert, lite brevifra Lotto på Harmar der det sto at dæmhadd overført te kontoen min 5,2 million.Æ tenkt at det herre mått feires og sprang nedog kjøpt mæ en hel kasse øl.Æ baska mæ frem imot kasseog da hørt æ en fanfare og et jævia høgt brøl.Der stod Rørlien Saue og Halvor Flatlandog heile Oslo Gospel Kor.Dæm hyla og bar sæ kyssa og klemt mæ:Æ var kunde nummer 10 million.Det er min dag idagHerregud, for en herlig dag!Det e min dag idagOg tause Birgitte ho stod litt i bakgrunn,men endelig duva ho fræm.Ho ga mæ en billett helt te Bahamas(og tebakers igjen). Æ vakla mæ hjem og åpna en pilsner,Da såg æ at billetten var utstedt for to,og der stod det med nydelige Birgittes håndskrift:Vi møtes på flyet klokka to!!Det er min dag idagHerregud, for en herlig dag!Det e min dag idagEn kveld der i baren på vakre Bahamas,Såg æ det nydeligste Gud måtte ha gjort.Det var Cindy Crawford...ho kom rett imot mæog kyssa mæ så æ vart helt bort.Ho hviska så noen ord i mitt øre:I've been watching you, babe,lets get married tonight.Æ kikka fortvila på tause Birgitte,men ho nikka allrigt allrightDet er min dag idagHerregud, for en herlig dag!Det e min dag idagNo var gode råd dyre, vi villa bli gift.Men en prest var itj enkelt å finnDa hørt vi noe bannskap, det singla i glassog Bjørn Eidsvå kom ramian inn.Æ svare ja og Cindy sa yesog snart lå vi der godt begge to,og æ fortæld ho om Ulvang og Åmot og Sputnikog ho sa Norge e landet mitt no!Det er min dag idagHerregud, for en herlig dag!Det e min dag idag Endret 24. august 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå