Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blåbanan skrev (6 minutter siden):

Banner SprengeMobil for jeg svarer på Halos spørsmål. Jeg skal ha lammestek med poteter, brunsaus, og kantareller. Og gulrot, toppet med persille. Jeg skal drikke Cola ved siden av. Etterpå blir det gulrotkake med ostekrem.

banner blä lammestek:confused:

Lenke til kommentar

Banner Halo for å nevne ordet lammestek med en emoji etteLammesteiken skal skjæres opp i mindre biter. Så skal man koke den i olje og litt salt. Etterpå fjerner man kraften, og lager brunsaus av den. Så tar vi litt krydder, og setter den riktige smaken til. Litt selleri, det gjør susen. Så koker man gulrøttene og poteter, og tar litt persille på toppen. Kantareller skal man også ha. Så tar vi krydder over det hele, slik at smaken blir saftig og god. Så lar man det trekke i 5 minutter, for å få riktig smak. Så gafler man i seg. Nam!  Så lager man kaka, etter man har spist. Tar sukker, egg, olje, og mel, og gulrot, og alle de ingrediensene, måler dem opp, og gjør sånn som det står på oppskriften. Så laget man ostekremen. Man burde lage ostekremen før kaken steker, slik at den kan stå i kjøleskapet og tykne. Så, når kaken er ferdig, smører man på kremen. Så er det bare å skjære den opp, og spise. Nam!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...