Millennium-Blå Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner Halo for å ha grønnsaksbuljong i middagen sin. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 banner blä nei fjord land ä toro her git blä du da 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner Halo for å kun leve på Fjordland og Toro. Fjordlands! Yndlingsretten min! Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner SprengeMobil for jeg svarer på Halos spørsmål. Jeg skal ha lammestek med poteter, brunsaus, og kantareller. Og gulrot, toppet med persille. Jeg skal drikke Cola ved siden av. Etterpå blir det gulrotkake med ostekrem. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 (endret) Bannerblä nesten greit ä slutte med cola nä URGE nä...ä cola bull när det trengs slutte med kofein Endret 23. august 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner Halo for å like Urge. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner SprengeMobil for å skrive at han har ørretfilet til middag en gang tidligere i tråden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 banner SM riktig over gang til null brus Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner Halo for å banne feil bruker. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Blåbanan skrev (6 minutter siden): Banner SprengeMobil for jeg svarer på Halos spørsmål. Jeg skal ha lammestek med poteter, brunsaus, og kantareller. Og gulrot, toppet med persille. Jeg skal drikke Cola ved siden av. Etterpå blir det gulrotkake med ostekrem. banner blä lammestek Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner Halo for å nevne ordet lammestek med en emoji etteLammesteiken skal skjæres opp i mindre biter. Så skal man koke den i olje og litt salt. Etterpå fjerner man kraften, og lager brunsaus av den. Så tar vi litt krydder, og setter den riktige smaken til. Litt selleri, det gjør susen. Så koker man gulrøttene og poteter, og tar litt persille på toppen. Kantareller skal man også ha. Så tar vi krydder over det hele, slik at smaken blir saftig og god. Så lar man det trekke i 5 minutter, for å få riktig smak. Så gafler man i seg. Nam! Så lager man kaka, etter man har spist. Tar sukker, egg, olje, og mel, og gulrot, og alle de ingrediensene, måler dem opp, og gjør sånn som det står på oppskriften. Så laget man ostekremen. Man burde lage ostekremen før kaken steker, slik at den kan stå i kjøleskapet og tykne. Så, når kaken er ferdig, smører man på kremen. Så er det bare å skjære den opp, og spise. Nam! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 BANNER BLÄ BLÄ BLÄ ?️ Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner Halo for å ikke kommentere middagen. Det er godt. Kjenn lukten. Prøv å kjenne lukten. Hør sprakingen fra oljen. Mmmm. Det er godt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Blåbanan skrev (6 minutter siden): Banner Halo for å ikke kommentere middagen. Det er godt. Kjenn lukten. Prøv å kjenne lukten. Hør sprakingen fra oljen. Mmmm. Det er godt. banner blä fy faen föller jeg mister pusten av den driten der Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 (endret) Banner Halo: Combat Evolved for å slite med pusten. Du bør ringe Corona-telefonen. Endret 23. august 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 banner mrs tullet bare ä det mä du oxo litt Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner Halo: Combat Evolved for å fortelle meg hva jeg må. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 (endret) Banner Halo for å be Scarvo om å tulle. Banner Scarvo for å komme før meg i å banne Halo. Endret 23. august 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner SprengeMobil for å ha brennesler i hagen, så han kan lage brenneslete av dem. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Banner Blä for å nesten ha rett. Jeg liker ikke te, te er det verste jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå