MR SPEED Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 banner SM jeg er ikke pä twittero Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Banner Halo for å ikke ha Twitter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Banner Halo for å være der. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Banner Halo for å kalle Spre MSN. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Banner N-AKO for å skrive om MSN. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Banner Sprengemobil fordi jeg har lyst å banne noen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Banner Blåbanan for å komme med en elendig bannegrunn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Blå-B, jeg banner deg for å nevne noe om lyst. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Banner Sap for å poste samtidig som meg. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Banner Sprenge for å si at jeg hadde en dårlig kommentar. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Blå-B, jeg banner deg for å poste tre ganger etter hverandre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Banner Sap for å kommentere det Blåbanan gjorde. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Scm, jeg banner deg fordi det ikke sto i reglene at man ikke kunne gjøre det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Latias skrev (På 1.12.2010 den 12.42): - Ikke lov å banne seg selv. Det er riktignok lov å bumpe tråden om ingen har skrevet noe på TO timer. To timer betyr to timer. Banner Blåbanan for å ikke ha lest dette. Jeg er ikke streng, jeg bare forteller om det siden du snakket om at det ikke sto noe. Det har jeg hentet fra førsteposten, der ligger reglene. Endret 6. august 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 SprengeMobil skrev (8 minutter siden): Banner Blåbanan for å ikke ha lest dette. Jeg er ikke streng, jeg bare forteller om det siden du snakket om at det ikke sto noe. Det har jeg hentet fra førsteposten, der ligger reglene. Banner Sprenge for å ha irettesatt meg, selv om dette innlegget er 10 år gammelt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Banner Blå fordi normen er gjerne én gang og så vente til noen andre har postet og i hvertfall vente de to timene beskrevet i førsteposten før man banner igjen. Men det har egentlig liten hensikt siden man ikke kan banne seg selv og samtidig skal banne brukeren over, som nuller ut hensikten med dobbelpost. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Banner N-AKO fordi han ønsker å endre på normene til den gang jeg evt. kommer til å bli mod/adm/forumv. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 banner SM nä er han ä nako modis igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå