TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Spre-M, jeg banner deg for å si "velkommen tilbake" til Halo. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 banner sprengmobil han önsker meg til bake takk.....bygger nä Harley davison fat boy i lego bygger den for andre gang +3 STAR WARS LEGO sett er bygget ferdig +70839 skal bygges opp 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Banner Halo for å bygge en Harley-Davidson i Lego, mens han hører på Harley-Davidson av TNT fra bandets selvtitulerte debutalbum fra 1982, eneste med Dag Ingebrigtsen som vokalist og eneste med norske tekster 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Halo, jeg banner deg for å karve, jeg er ikke @SprengeMobil. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Banner Sap fordi det var inni jevlane hvor mange ryktepoeng Spre har karret til seg. Og velkommen tilbake Halo Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Banner N-AKO for å fortelle om mine ryktepoeng. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 SprengeMobil skrev (6 timer siden): Banner N-AKO for å juble over at jeg har fått 10.000 ryktepoeng på 19-årsdagen min Edit: NÅ MISTET JEG 25 RYKTEPOENG! FÆN! Edit 2: Nå fikk jeg 50 ryktepoeng i retur! Edit 3: NÅ MISTET JEG 49 RYKTEPOENG! FÆN! Edit 4: Nå fikk jeg mere ryktepoeng i retur! Nå kan jeg avsløre at det er @Tinkerbelle som legger til og fjerner mine ryktepoeng. Edit 5: Nå mistet jeg enda mere ryktepoeng! Hjelp meg! banner sitering-sprengmobil du tar real feil ha ha Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Banner Halo for å sitere min store ryktepoengpost på forrige side. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 banner sprengen selv tar fram popcornet jeg sitterte sprengmobil Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Banner Halo for å kose seg med popkorn på en søndagskveld. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 banner sprengmobil ikke kose med popcorn Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Banner Halo for å poppe med corn. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 (endret) Banner N-AKO for å ikke poppe med Korn som er et metalband som ble populære på 90-tallet. Jeg vedder på at N-AKO liker minst en låt av Korn Men jeg liker disse låtene: Freak on a Leash Word Up! Coming Undone Blind A.D.I.D.A.S. (akronym for All Day I Dream About... ) Endret 2. august 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 banner sprengmobil korn husker jeg..... da de spillet en metallica sang ä metallica satt hörte pä..... lars sinne bein gikk opp ä ned da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Banner Halo for å huske Korn Her er videoen, da de spilte One av Metallica på hyllestprogrammet MTV Icon (episoden med Metallica). Korn var forøvrig en av oppvarmerne for Metallica på Summer Sanitarium Tour i 2000 (i USA), og de andre var System of a Down, Kid Rock og Powerman 5000. På de tre konsertene James Hetfield gikk glipp av på den turnéen som følge av en ulykke på vannscooter, så vikarierte noen av vokalistene og gitaristene for Hetfield, i tillegg til at daværende bassist Jason Newsted sang noen av sangene. Såvidt jeg husker, så mener jeg å huske at Newsted sang For Whom the Bell Tolls, mens Jonathan Davis (Korn) sang One, i tillegg til at Kid Rock sang Nothing Else Matters. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Spre-M, jeg banner deg for å vise en Korn video. Nå skal han lage brød. ?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 (endret) Banner ds trenger ikke bröd venter 5 poser popcorn fra kolonial kommer med ford(N) Endret 3. august 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Banner Halo for å vente fem poser popkorn fra Kolonial.no, med Ford Edge Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Banner SprengMobil ford(N) kom ikke nä.... jeg venter pä ford(N) min Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Banner Halo for å ikke vente på noen Ford Edge likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå