TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Nako, jeg banner deg for det går jo ann å blåse de nye opp med ønskelig. ? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Banner Sap for å blåse opp en emoji. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Spre-M, jeg banner deg for å ikke orker å blåse opp nye emojiene, eventuelt bruke dem. ?? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Banner Sap for å banne meg på helt korrekt måte Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Spre-M, jeg banner deg for å ikke like meg, kun gi meg tommel opp i form av emoji. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Banner Sap for å motta et ryktepoeng av meg nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Spre-M, jeg banner deg for å like seint. ?? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Banner Sap for å banne meg for å vente. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Spre-M, for å vente. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Banner Sap for å ha glemt å starte sitt innlegg med "Banner". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Spre-M, jeg banner deg for å nevne noe jeg glemte. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Banner Sap fordi jeg syns det gjør det mer irriterende å måtte endre størrelse på emojiene. Ja, jeg kan gjøre det, men det blir "ekstraarbeid" som er unødvendig og ikke burde trengs. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Nako, jeg banner deg for at du syns det tar ekstra tid å blåse opp en emoji. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Banner Sap for å banne N-AKO for noe han synes. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Banner Spre fordi det er ikke det at det tar ekstra tid, det som irriterer er at det blir et ekstra, unødvendig steg før jeg kan poste. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Banner N-AKO for å fortelle midt på natta. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Banner Spre fordi jeg trenger nye hjul til gamingstolen min. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 (endret) Det var en gang at jeg bannet Nako, dermed ble han sur pga han ikke liker noen av de nye emojiene. Det får Sap til å tenke, det er jo bare en liten bagatell. Så kom plutselig Spre-M brytende inn, bare for å si at han er på Nako sin side. Men da ble Sep lei seg, han vil ikke være den ene som liker de nye emojiene. Han skjønner ikke hvordan og hvorfor det går ann å misslike dem. Plutselig hørte dem noen skrike: - SLUTT Å KRANGLE. Skrek @Scarvo skit høyt, sånn at @Halo: Combat Evolved hørte det helt hjem til ham. Hjemme hos Halo, skvatt han som faen og sa: - HVA FAEN VAR DET? Med en gang han satt seg forran Pc'en, så han hvem som skrek. Dermed sa han, jah slutt og krangle. Men det var noe dem ikke viste, det viste seg at hele Diskusjon.no har blidt skikkelig forbannet av "Banneleken v3". En mystisk forbannelse lå over den leken nå, det var som om en fremtids ånd fra fremtiden med nevn @Hell_Frode har forhekset hele leken, og visker stille til Nako. Jeg banner deg Nako, for å han ble nå barksett av denne lille natta historien. Endret 24. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Banner Sap for å kalle meg barksett som jeg ikke aner hva er. Jeg misliker ikke egentlig de nye emojiene, jeg syns bare de er for små. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Nako, jeg banner deg for jeg skrev feil. Det skal være "begeistret" ikke barksett. ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå