N-4K0 Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Sap fordi jeg har sett på streamen i nesten to timer, eller hatt den på i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting som å skrive her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner N-AKO for å se en livestream av Gavekort. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) Banner Spre-M for å si videre til Nako, at han ikke gidder å delta i chaten i streamen demmes. Jeg er helt alene i chaten demmes. Det er bare dem som underholder meg, med å lese opp noen få meldinger. Endret 5. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner TheDarkSapling-SCM for å snakke om en random stream. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) Scarvo skrev (2 minutter siden): Banner TheDarkSapling-SCM for å snakke om en random stream. Banner Scar for jeg snakker om Gavekort's stream. Som jeg også følger med på nå. Endret 5. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner TheDarkSapling-SCM for å snakke om noens gavekort. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Scar for kalle @Gavekort for noens. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Sap for å flire av «noens». Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Spre-M for du skulle virkelig fått med deg slutten på @Gavekort sin stream. Dem fikk meg til å gapskratte. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) Banner Sap fordi jeg ikke har Twitch-konto og regner med at det er påkrevd for å kommentere. Og glitchene som skjedde med det traktorsetet på ringen var skikkelig morsomt Endret 5. juli 2020 av N-4K0 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner N-AKO for å ikke ha Twitch-konto. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Spre for å banne meg for en sånn bagatell. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) Banner Nako for jeg er helt enig med deg at traktorsetet på ringen var skikkelig morsomt. PS: Og jeg viste ikke at det gikk ann å se på stream på Twitch med uten Twitch-konto. Endret 5. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Sap for å snakke om traktorsettet på ringen. Og N-AKO, "en sånn bagatell" kan være en typisk bannegrunn en gang iblant Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Spre-M for å gjøre "traktorsettet på ringen" til en farsott her på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Sap for å påstå at jeg gjorde "traktorsettet på ringen" til en farsott. Han tar feil der. Det er han som gjorde det Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 (endret) Banner Spe-M for at du var også med på de tre ordene. ? Når @Gavekort står opp i morgen, da ser han "traktorsettet på ringen" har sprett seg som ild på tørt gress her inne på Diskusjon.no. Endret 5. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Sap for å påstå at jeg sprer dem i alle poster på diskusjon.no. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Spre-M for han kommer til å gjør det i søvnet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Banner Sap for å påstå noe han ikke kan vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå