N-4K0 Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Spre for å vurdere å lage ny bruker. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner N-AKO for å snakke om en idé jeg har om å få Halo tilbake. Send han gjerne en PM, hvor jeg trekker tilbake idéen min om å bli moderator. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Sprengemobil for å vurdere å opprette ny bruker. Det synes jeg ikke skal være nødvendig å gjøre. Vi har ingen rett til å bestemme om du vil bli moderator eller ikke. Personlig har jeg aldri reagert nevneverdig på noe av det du har skrevet her inne. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Scar for å legge seg oppi hva jeg gjør i håp om å få Halo: Combat Evolved tilbake. Jeg vil gjerne si unnskyld til han, jeg er lei meg for å ha følt meg ansvarlig for å ha fått Halo: Combat Evolved ut av tråden. Du har helt rett, det er eksisterende adm/mod/forumv. som bestemmer om noen medlemmer skal være adm/mod/forumv. eller ikke. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) Banner Sprengemobil for å ha et behov for å beklage. Det jeg mente var at du ikke bør la deg påvirke av hva vi mener. Hvis du fortsatt har lyst til å bli moderator, så synes jeg du skal gi blanke i hva vi mener og ta dine egne valg. Hva er forresten "forumv."? Endret 3. juli 2020 av Scarvo 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Scar for å skrive om det jeg ønsker. Det er «forumveileder». Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Spre fordi jeg er enig med Scar, ingen av oss andre har egentlig noe med hva du har lyst til å gjøre eller bli. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner N-AKO for å være enig med Scar Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Spre for å være glad. Hvis du skulle lagd deg en ny bruker, kunne du kalt den MobilSprenge Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner N-AKO for å gi meg ide til nytt brukernavn. MobilSprenge? Det hadde ikke gått, for da hadde Halo sikkert funnet ut at det var meg også. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Spre fordi det va bare en k-kødd det då, haha, tog du 'an? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner N-AKO for å kødde Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Spre fordi jeg trodde det var åpenbart, særlig med " " på slutten Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner N-AKO for å tro at det var åpenbart, særlig med på slutten. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Spre for å ikke forstå det før det ble forklart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) Banner Nako for han har fått en like fra meg. Og si videre til @SprengeMobil at dette er ikke noe vondt mendt heller. Dette er mer oppvåkning og egen erfaringer fra våres ståsted. Ta dette mer som positiv kritikk og lærerikt inspirasjon. ? Og @Scarvo har fått to innsiktsfullt poeng (lyspæra) fra meg. Jeg er også så enig det Scar sier om Spre-M sine drømmer. Hvis Spre-M faktisk ønsker å bli en moderator, så syns jeg at det er verdt for han å bli det. Er også enig i det @Halo: Combat Evolved sier at det er ikke altid så særlig å henge med en som,... ...leker... er kanskje et feil ord å brukke, ...moderator i eningen. Jeg er fortsatt 100% sikker på at Halo ikke bryr seg i hva du drømmer om å bli Spre-M. Både jeg og han har nevnt det mange ganger, med at du Spre-M må roe med å leke/øve å bli moderator blant folk, det kan bli veldig frustrerende fra våres ståsted i lengden. Det regner jeg med at du skjønner,...eller!!. Ingen av oss har nektet deg Spre-M i å bli moderator. Så klart er det jo et stort ansvar å ta, for din del Spre-M, så håper jeg at du klarer å bli moderator på første dagen. Nå vet jeg ikke hvordan de som styrer denne siden gjør dette med og ordne seg nye moderatorer. Om deg gir deg Spre-M en test først for finne ut om du faktisk er egnet for å ta den stillingen. Uansett, er jeg siker på at du vil oppdage at det er et svært stort steg å ta. Om du takler det steget finner du fort ut av når du kommer dit. ?? Endret 3. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Sap for å skrive mye. Skriving i den mengden bruker jeg å putte i spoiler Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Spre-M for å nevne noe om å spoile. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Banner Sap for å kommentere. Hvis noen atter en gang skriver om moderatorlek-kontroversen jeg forårsaket, så blir jeg rett og slett lei Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Banner Sap for å kommentere. Hvis noen atter en gang skriver om moderatorlek-kontroversen jeg forårsaket, så blir jeg rett og slett lei Banner Spre-M for det er forståelig. Samtidig må man også tenke på andre at det kan bli vell meget for noen enkelte i lengden. Du er tilgitt fra meg i verfall. Ikke gi slipp på drømmene dine. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå