MR SPEED Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner @N-4K0 mr-speed yes are me + er 2 ting MR-SPEED ER EN KISS SANG 1. Spoiler You need lovin', you're lookin' out for new romancesYeah, it's true, you know you've got to take your chancesWhen I laugh, well baby don't you know you can cryCause you ain't enough lady,To keep the master satisfied, yeahWell, you know, I got the kind of lovin' that you needThe kind of lovin' that you needI'm so fast, that's why the ladies call me Mr. SpeedThey call me Mr. SpeedYou try pleasin', but gettin' on your knees don't make itYou try teasin', but baby you can't even fake it, noMade it clear, but baby you can't even see meSo stop those tears 'cause babyYou can't even deceive, ah, ahYeah, you know, I got the kind of lovin' that you needThe kind of lovin' that you needI'm so fast, that's why the ladies call me Mr. SpeedLook out Ow, I don't careYeah, you know, I got the kind of lovin' that you needThe kind of lovin' that you needI'm so fast, that's why the ladies call me Mr. SpeedMr. SpeedYeah, you know, I got the kind of lovin' that you needThe kind of lovin' that you needI'm so fast, that's why the ladies call me Mr. SpeedMr. SpeedYeah, you know, I got the kind of lovin' that you needThe kind of lovin' that you needI'm so fast 2 Mr. Speed – The World’s Best KISS Tribute Band Speed, a KISS tribute band—but not just any tribute band—Mr. Speed was voted “the Best KISS Tribute Band in the World”. They were voted this in the 2012 KISS OFF competition by guitarist Tommy Thayer himself. Rich, along with band members Joe, Jim and Quinton, are currently on a North American tour. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner Halo for å synge Mr. Speed sangen til oss. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner ds for ikke synge MR-SPEED sangen Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner Halo: Combat Evolved for å være tidlig oppe en søndagsmorgen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 banner @Scarvo yes oppe tidelig du er syv sover se bilde av deg?? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner Halo for å kalle Scarvo en syvsover. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner @SprengeMobil en til i samme familie da en syv sover til Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner Halo for å også kalle meg en syvsover. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 banner sprenge HAN ER DAFFY DUCK NÅ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner Halo for å kalle meg Daffy Duck, selv om han en gang var Daffy Duck. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner @SprengeMobil han sitter å kopper foran pc Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner Halo for å påstå at jeg koper foran PC’en, når jeg sitter og spiller FIFA 20. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 (endret) Banner Sprenge for han røpa hva han driver med nå..... se pm dere så ser du dere hva jeg driver fant 3til @SprengeMobil @N-4K0 @TheDarkSapling - SCM Endret 14. juni 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner Halo for å nevne meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner Sap for å ikke nevne meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner Spre-M for klokken tikker og går. Ingen valg fra deg til dagens stream ser jeg. ??? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Banner Sap fordi hvis jeg streamet, hadde jeg bare spilt det jeg ville spille, så kunne folk sett på hvis de likte spillet eller latt være. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 N-4K0 skrev (6 minutter siden): Banner Sap fordi hvis jeg streamet, hadde jeg bare spilt det jeg ville spille, så kunne folk sett på hvis de likte spillet eller latt være. Banner Nako for det gjør jeg på lørdagen. På søndag prøver jeg å spille det jeg tror folk vil like, folk kan få lov å velge hva jeg skal spille. Hvis de vil såklart. ?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 (endret) Banner Nako for å være rå enkel i ordene sine. Endret 14. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå