SprengeMobil Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Banner N-AKO for å skrive om en tabbe jeg ble berørt av. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 (endret) Banner Spre-M for han ser også på Raske Menn: 90 Minutter nå på TV Norge. Endret 11. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Banner Sap for å påstå at jeg ser på TV nå, som jeg ikke gjør, hører på Radio Norge nå, litt bra musikk nå: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Banner Spre-M for å ikke se på TV i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Banner THE-DARK.MEN han ser på tv, det har jeg sluttet med for mange år siden bare MØKK på den kassa Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 (endret) Banner Halo for å ha sluttet å se på Tv. ?? Endret 11. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Banner Halo for å si god natta til meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Banner @TheDarkSapling - SCM det er bare repriser på tv å gamle filmer allså bare møkk ikke noe se på jo du får trimma tomlen din ved å bytte kanal å vær kanal er det ,møkk på nei takk til tv Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Banner Halo fordi jeg syns det er greit med ting å se på, men enig i at det er mye tull. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Banner Nako for å si videre til Halo for jah jeg er enig, mye av det samme går igjen og igjen. Men enkelte programmer ser jeg gerne 100 kvintillioner ganger om jeg vil. Dem er så bra. Ghost Adventures, How The Universe Works, Ancient Aliens og noen par til. For eksempel. Endret 12. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Banner Nako for å si videre til Halo for jah jeg er enig, mye av det samme går igjen og igjen. Men enkelte programmer ser jeg gerne 100 milliarder ganger om jeg vil. Dem er så bra. Ghost Adventures, How The Universe Works, Ancient Aliens og noen par til. For eksempel. Banner DS det i rød ser i virkelige liv tuller ikke med dønn seriøs tør ikke tulle med de døde Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (3 minutter siden): Banner DS det i rød ser i virkelige liv tuller ikke med dønn seriøs tør ikke tulle med de døde Banner Halo for han er drit redd spøkelser og ånder. Jeg elsker dem, og syns alt overnaturlig er drit spennende. Helt ærlig, jeg kunne gjerne tenkt meg en spøkeles/åndelig venn. Endret 12. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) TheDarkSapling - SCM skrev (4 minutter siden): Banner Halo for han er drit redd spøkelser og ånder. Jeg elsker dem, og syns alt overnaturlig er drit spennende. Helt ærlig, jeg kunne gjerne tenkt meg en spøkeles/åndelig venn. Banner ds det heter hjelper, er ikke redd da. men det er mye faen skap der utte Endret 12. juni 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Banner Halo for at han tror at det er hjelper jeg mente. Det er ikke helt det samme utifra det jeg tenkte. Det jeg tenkte at jeg faktisk kan se ånde/spøkelses vennen fysisk med egne øyner. Og at den kan hjelpe meg med enkelte ting, hvis jeg glemmer, platen på, klæsvasken, osv. ? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Banner Sap fordi det meste av faenskap i verden står mennesker bak, ånder har jeg ikke noe imot så lenge de er vennlige. Endret 12. juni 2020 av N-4K0 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Banner LEGO.MAN kjøpe dere pinsett til technic lego hjelper mye Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Banner Halo for å si videre til Nako for jeg er helt enig. Så lenge åndene/spøkelsene er greie, så bryr jeg meg ikke. Endret 12. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 banner ds Hei, hvor enn du er i verdenDet er deilig å sløve i skyggen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Banner Halo for han har glemt at jeg bor i Finnmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå