SprengeMobil Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Banner Halo for å skrive hva som skjedde i overgangen fra 6. til 7. juni. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Banner Spre fordi når det gjelder islandsk har jeg ikke noe imot språket, men for det meste er det for ulikt norsk til at jeg skjønner det og det blir irriterende å drive på med denne leken når man ikke skjønner hva som blir skrevet og må google oversettelser. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Banner N-AKO fordi han ikke gidder å oversette. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Banner @SprengeMobil prøver å finne lego 42107 vs lego 10269 store eskene er. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Banner Halo for å prøve å finne ut hvor stor de Lego-eskene er. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Banner spreng smurfen mange sett har du Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Banner Halo for å kalle meg en SprengeSmurf. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) Banner Spre-M for det gjorde han. N-4K0 skrev (2 timer siden): Banner Spre fordi når det gjelder islandsk har jeg ikke noe imot språket, men for det meste er det for ulikt norsk til at jeg skjønner det og det blir irriterende å drive på med denne leken når man ikke skjønner hva som blir skrevet og må google oversettelser. Det vil jeg tro Nako, spesielt for de som ikke er vant til Islandsk. Med en gang man blir vant til språket, da vil man oppleve at det er ikke så ulikt norsk som man skal ha seg til. Jeg sier at man må bli vant til språket for å legge merke til det. ??? Endret 7. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Banner Sap for å sitere N-AKO. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Banner @SprengeMobil han skreve det fra 2 timer siden Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Banner Halo for å bruke god tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Banner sprenge gutt 9 poster hm Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) Banner Halo for å skrive om noe jeg ikke skjønner en pokk av Endret 8. juni 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Banner Spre fordi jeg skjønner ingenting jeg heller. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Banner N-AKO fordi han heller ikke skjønner noenting. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Banner Spre fordi vi ikke skjønner noe om noe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) Banner @N-4K0 si til @SprengeMobil du sier jo du vil følge reglene her så gjør det i hele forumet da, jeg lå i natt å titta på hvilken sang hører du på da, så du var hard på å spamme den tråden, data smurfen sa til deg 2 ganger, fant 16 sanger etter vær andre fra deg er ikke sint hvil bare på peke det for deg link på 2774 hvis det er for å få poeng fra @Ciaran og Ciara Endret 8. juni 2020 av Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Banner Halo for å sette meg i et dårlig rykte igjen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Banner @SprengeMobil setter jeg deg i dårlig rykte hæææææ slutt å tull,? er du som skriver litt hard,,,, jeg er villig legge den diskusjonen her på glatt isen glemme den hvis du ikke er så hard på postingen, for 16 poster her i forumet etter vær andre er mye da, er vi enig der. er ikke sur eller sint bare ville påpeke det for deg..... ok Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Banner Halo fordi han vil legge den diskusjonen på glattisen, da det ikke har noe med Bannetråden v3 å gjøre. Det vil jeg aller helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå