MR SPEED Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner sprenge for an er forumets vil mann Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner Halo fordi han er forumets Halo. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner N-AKO for å være forumets N-AKO Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 (endret) Banner Spre-M for å være Diskusjonen sin kommende moderator, for forhåpentligvis. Med andre ord, det er ikke sikkert du får napp på første søknad, det er det jeg prøver å si. Kanskje du har flaks, med første forsøk. Hvem vet.??? Endret 5. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner Sap for å prøve å spå min fremtid på forumet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner Spre-M for jeg spår at du kommer til å tenke nå "hva i h'en, hvordan klarte han det!!" ??? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner Sap for å spå hva jeg kommer til å tenke da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner Spre-M for nå er ham en svensker. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner DenMörkaPlanta för att skriva att jag svenskar. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner Spre-M til að ég skrifa á íslensku. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner DenMörkaPlanta för att skriva på isländska. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner Spre-M til að tala á sænsku. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner DenMörkaPlanta för att fortsätta på isländska. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Banner Spre-M til að halda áfram að bölva á sænsku. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 (endret) Banner DenMörkaPlanta för att kopiera mig, så att jag inte har något att banna dig för. Endret 5. juni 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 (endret) Banner Spre-M til að afrita mig svo ég hef ekkert til að banna þér fyrir. Endret 5. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Banner DenMörkaPlanta för att kopiera mig, så att jag inte har något att banna dig för. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Banner Halo því hann talar líka sænsku núna. ??? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Bannefri kommentar. Kan jeg få spørre et spørsmål, og helst uten at noen kaller meg sur? (som jeg ikke er). Hva er årsaken til at man skriver på islandsk, svensk eller annet i det som tross alt er et norsk forum, med norske deltakere? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Banner @Scarvo skal prøve å forklare @SprengeMobil skriver her på svensk i fjor om han er svensk eller norsk vet jeg ikke, grunnen til sprenge skriver svensk nå det må han forklare deg selv, men trur det blir på svensk jo han sa sist gang han sa han noe om flagans dag sorry der@TheDarkSapling - SCM elsker språke islansk trur jeg. nå må dere @SprengeMobil å @TheDarkSapling - SCM forklare @Scarvo da bedre en meg men på norsk hører dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå