TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner Spre-M for å ikke kalle Halo som tulling. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner Sap for å oppfordre meg til å gjøre sånt man aldri gjør. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner @SprengeMobil var feil å kalle deg tulling tenkte på tulle da skreve jeg tulling sorry der du Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) Banner Halo for å skreve sånn. Skrever du etter en hot jente eller noe sånt? Endret 3. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner Sap for å stille spørsmål i en bannetråd. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner @SprengeMobil si til @TheDarkSapling - SCM TORNEROSE I SENG MED DEG? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner Halo for å tvinge meg i sengs. GJØR DET SELV Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner Spre-M for å si videre til Halo at ho Tornerose skal legge seg om få strakser. Altså ikke om 6 til 12 timer, da. Dønn seriøst, jeg skal legge meg om få strakser. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner Sap for å høre på Gorillaz Min favoritt blant dem har alltid vært denne: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) Banner Spre-M for du får ikke lov å høre på mine favoritt låter av Gorillaz, det koster 300 kvadrillioner klemmer på din høyre skin. Sånn at du blir skikkelig ekstremt vinkel skeiv. Endret 3. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner Sap for å tulle så fælt med min musikksmak. Min musikksmak er mye større sammenlignet med Halo: Combat Evolved og N-AKO. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) Banner Spre-M for å ikke sammenligne min musicksmak. Min musikksmak er 100 ganger større en din igjen. Jeg liker all type musikk, bortig fra Sputnik og skrike opera, det er det eneste jeg ikke liker. Musikkstilen min går mye i tekno og black metal. ??? Jeg vinner garantert denne musikksmak-krigen. Endret 3. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner @SprengeMobil hør på den skrytepaven der da.?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner Halo for å både banne feil person og kalle meg for skrytepave. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (2 minutter siden): Banner Spre-M for å ikke sammenligne min musicksmak. Min musikksmak er 100 ganger større en din igjen. Jeg liker all type musikk, bortig fra Sputnik og skrike opera, det er det eneste jeg ikke liker. Musikkstilen min går mye i tekno og black metal. ??? Jeg vinner garantert denne musikksmak-krigen. bevise det https://open.spotify.com/track/7EVZCpzcpeABdZTIlcDpDc?si=33oHtJyKS42pd7NaPgeOww Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Banner Halo for han vil ha bevis. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Banner Sap fordi han ikke vil ha bevis. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Banner @SprengeMobil han trenger bevis skrytepaver Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Banner Halo for å kalle de andre skrytepaver. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Banner NAKO hør på den skrytepaven der da,bilder kommer i morgen de 2post bilene kommer i morgen da. Kommer bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå